[L OS]Screens?

Pagina: 1
Acties:

• GeeMoney
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 07:27
Zojuist op de Frontpage met enige voorzichtigheid gepost het nieuwe L Os, nu intereseert het mij ook niet echt of het daadwerkelijk wel bestaat of niet maar tot mijn verbazing zag ik deze screenshot:

http://www.go-l.com/news/...instant_on_screenshot.jpg

Wat er toch enorm mooi uitziet vooral de taakbalk wil ik wel zo krijgen.
Mijn vraag was dus heeft iemand zoiets of misschien ee naantal iconen hiervan?

Op de vraag of het volgens mij allemaal echt is wat Liebermann aanbied?
Nee, aangezien ze in sommige laptop systemen radeon9700Pro's aanbieden met DDR-2 wat er dus niet is.
Officiele P4 EE HT's in hun laptop vind ik ook wel erg knap!

Verwijderd

Het gerelateerde Nieuwsitem: nieuws: Liebermann kondigt 64-bit Linux-distributie L OS aan
Op de vraag of het volgens mij allemaal echt is wat Liebermann aanbied?
Deze site houdt zich blijkbaar bezig met het ontzenuwen van diverse dingen van eerstgenoemde bedrijf: http://plex.us/outbursts/liebermann.html

Wellicht is het Liebermann OS een aangepaste distro voor hun niet bestaande hardware :+

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 22-05-2004 18:04 ]

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

The_Dart schreef op 22 mei 2004 @ 17:59:
Wat er toch enorm mooi uitziet vooral de taakbalk wil ik wel zo krijgen.
Mijn vraag was dus heeft iemand zoiets of misschien ee naantal iconen hiervan?
Je bedoelt voor Windows dan vermoedelijk? :)

• Yoeri
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

Yoeri

O+ Joyce O+

(overleden)
De screenshot die jij daar laat zien is er eentje van Windows, om hun Instant-On technologie te presenteren ;)

De enige screenshot die ik kon vinden (en believe me, ik heb gezocht) staat ook in de nieuwspost en is een heel klein dingetje

Persoonlijk geloof ik niet dat dit bedrijf aan oplichting doet. Nu is er veel te veel twijfel over het bedrijf en mocht er zich eens echte oplichting voordoen zou daar op internet duidelijke info over te vinden zijn, concrete zaken dus en die zijn er nu niet

Maar als je even goed kijkt, hun "cacheflow"-technologie bvb beschrijven ze in een tiental regels ontzettend high-tech klinkende vertelseltjes maar eigenlijk omschrijven ze gewoon het cache-principe van windows

volgens mij is het dan ook een bedrijf dat wel degelijk systemen samenstelt met een ontzettend hoge kwijlfactor, op basis van bestaande hardware om dit vervolgens te voorzien van een labeltje en te verkopen. Uiteindelijk is het dus 'een' distro die op performance gericht is en zo maar blijft het ergens toch een gewone distro

geen oplichting dus, maar wel ontzettend goeie marketing

ook hun L OS is volgens mij persoonlijk een linuxdistro die specifiek afgestemd is op hun hardware. Wanneer je immers niet met allerlei algemeenheden rekening hoeft te houden kun je er idd wel extra performance uit halen ten opzichte van wanneer je algemene drivers en zo meot gebruiken
dit alles is natuurlijk mijn persoonlijke mening, ik weet ook niets zeker :)

[ Voor 15% gewijzigd door Yoeri op 22-05-2004 22:39 ]

Kijkje in de redactiekeuken van Tweakers.net
22 dec: Onze reputatie hooghouden
20 dec: Acht fouten