Toon posts:

Premiere Pro, Ge-exporteerde mpeg klinkt overstuurt!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb van mijn Digitale videocamera, Sony DCR-TRV345E, stukken geimporteerde daarna verwerkt met Premiere Pro (7.0).

Vervolgens heb ik er een mp3-tje bij gezet om het wat op te leuken.

Wanneer ik nu het project EXPORTEER met de functie: Export --> Adobe Media Encoder --> en dan kies voor MPEG-2 van MainConcept Media Encoder.

Dan klinkt het resultaat soms overstuurt.

Heeft iemand anders hier ook last van of ervaring mee. Ik heb nog neit zoveel ervaring met Premiere Pro, dus wellicht is het eenvoudig op te lossen.

• jevn
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
je moet het in premiere even afspelen met de audio mixer in beeld (van premiere zelf dus). Als het rode lampje boven de "hoofd" kanalen gaat branden, dan is het inderdaad overstuurd en is het wenselijk om bv het volume van dat mp3'tje wat lager te zetten. Het beste is dit met trial and error aan te pakken. Kijk eens goed hoe die mixer werkt (mbv de help).

Verwijderd

Topicstarter
Het is vreemd...ik heb nu dus het geluid circa 5db naar beneden aangepast...en nog steeds hoor je het kraken en tikken als iemand te hard praat die de camera vast heeft tijdens het filmen...

Ik denk dat ik hiervoor eerder een filter aan moet zetten....of iets dergelijks...het geluid is gewoon te hard opgenomen vanwege het schreeuwen...iemand een idee hoe ik dat oplos?

• MM
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

MM

was: m.m

Gewoon even een normalizer / compressor / limiter filter overheen laten gaan, zit standaard in premiere :)

S, de lekkerste letter in het chocoladeletteralfabet - Enrave - EVE corporation ingame channel "-nrave-"

Verwijderd

Topicstarter
kan je misschien iets meer erover uitleggen. Ik kan in de help van Premiere alleen iets vinden over exporteren en de compressor...

Verder kan ik in de help niks vinden.

Verwijderd

Topicstarter
Je zou me echt reuze helpen als je daar iets over kan uitleggen...

echt...ik kan er weinig tot niets over vinden...

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 25-05-2004 18:06 ]

Pagina: 1