Toon posts:

farcry lagg

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
:P hey iedereen ik heb een vraagje:

ik speel sinds kort ook farcry, en het loopt allemaal soepel behalve als er voertuigen aankomen ( vooral helikopters en humvee's ), want op dat moment is de fps ineens gereduceert tot 1/2. |:(
en het rare is dat als ik gewoon ventjes aan het knallen ben of gewoon ergens loop, geen enkel probleem heb met lagg what so ever...
kan iemand mij hierbij helpen en/of weet iemand wat ik eraan kan doen?

specs: ( ja ik weet het, ik heb een flup comp ;( )

Asus A7N8X moederbord
AMD Athlon XP 2400
512 MB ram (pc 2700)
Ati Radeon 9200
Soundblaster live! 5.1
en ik heb 2048/400 adsl :P

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 22-05-2004 17:49 . Reden: regeltjes gelezen :P ]

• Roamor
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Je geeft het zelf al aan; een Ati 9200 is niet de snelste. Op welke instellingen heb je Farcry lopen dan? Probeer dat eerst eens terug te schroeven. Laatste drivers (4.5) heb je al neem ik aan?

Verwijderd

Topicstarter
nee ik weet dat mijn 3dkaart al oud is, maar farcry doet het op low en medium gewoon goed alleen bij voertuigen laggt het vaak. verder doet alles het goed! dat is noujust het rare. als het aan mijn 3D kaart lag dan was de fps gewoon laag maar dat is het dus niet :/
ik heb volgens mij de catalyst drivers, maar ik zal voor de zekerheid de laatste downloaden. maar ik weet bijna zeker dat het niet aan mij videokaart ligt..

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 23-05-2004 17:20 ]

• HaterFrame
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 21:56

HaterFrame

Well... Poo came out!

Voertuigen zijn vrij intensief opgebouwt qwa details enzo, vooral als het stof ook nog eens opwaait vreet dat van je GPU, denk dat dat de voornaamste reden is.

I am the great Cornholio!