Verwijderd
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 22-05-2004 17:21 ]
Zo laten, nu wordt de warme lucht van je videokaart eerder meegenomen naar buiten, zodat je processor minder warm wordt. Ik heb beide: ik moet wel zeggen dat uit de bovenste meer hitte komt, maar dat komt ook deels doordat mijn voeding geen aanzuigende fan heeft.Verwijderd schreef op 22 mei 2004 @ 17:19:
Gewoon zo laten bij de rode pijl ,of bij het vraag teken ?
You can take me in the mailing, but i am not from yesterday!
Ik heb 1 casefan, en dat vind ik wel genoeg. Maargoed, ik weet niet wat de bedoeling is
Ik heb ook geen aanzuigende fan in me voeding alleen gewoon een standaard fan in mijn voeding: chieftech 360 wattAppie_Pils schreef op 22 mei 2004 @ 17:22:
[...]
Zo laten, nu wordt de warme lucht van je videokaart eerder meegenomen naar buiten, zodat je processor minder warm wordt. Ik heb beide: ik moet wel zeggen dat uit de bovenste meer hitte komt, maar dat komt ook deels doordat mijn voeding geen aanzuigende fan heeft.
( Het gaat erom dat me cpu zo koel mogelijk wordt.)
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 22-05-2004 17:26 ]
uitproberen dus in beide posities met kastdeur dicht en benchen maar met een oog op je case-temp.
i7 2600k | Z68A-GD65-G3 | 4 * 4 GB PC12800CL9 | MSI N470GTX Twin Frozr II | 2x Dell US 2007WFP
Dankzij die handige manier van bevestigen geldt ook hier meten=weten. Kleine moeite en een paar minuten testen.
[ Voor 7% gewijzigd door Guardian Angel op 22-05-2004 17:30 ]
ARME AOW’er
Verwijderd
Verwijderd
search: fans plaatsen
DOC: Airflow / CME Airflow
Zie Moderatiepolicy DOC (24-10-2003) en forumFaq voor wat wij verwachten alvorens je een topic start.
Dit topic is gesloten.
![]()