Toon posts:

Instellingen A902MT??

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben sinds kort een trotse bezitter van een Iiyama VMP 451 (A902MT) :)
Hele fijne monitor! maarrrr soms trillen de lettertjes ff. Je moet wel goed kijken voordat je het ziet maar toch..
Kan dit aan de instellingen liggen van m'n moni?? zoja.. graag de instellingen posten.

bedankt!

// typ-foutjes.. :(

Verwijderd

Dat heb ik ook, volgens mij is de monitor gewoon ziek. Dit heb ik op alle resoluties, en is goed zichtbaar bij mij. Ik stuur um zelf in ieder geval wel terug, want voor dat geld mag ik toch beter verwachten.

Verwijderd

Ik heb dat met mijn A902MT gelukkig niet, heb je al degauss gedaan? reset je monitor desnoods effe in je menu

• Phaeton
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 19:33
Ik heb hem ook maar nergens last van.
misschien moet je je refreshrate hoger zetten?
ik denk het niet maar je moet toch verwachten dat je kwaliteit kan verwachten van Iiyama :(

• aXe
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 09-11-2024

aXe

[#]aXe

Ik heb de VMT 451 ook maar heb geen vaag beeld... Het is in de linkeronderhoek wel een beetje vaag maar kan het goed genoeg lezen.. en me beeld trilt ook niet meer, had het namelijk zelf eerst ook ff. Ik denk dat de monitor gewoon ff een par dagen moet draaien, probeer anders eens hem op 1280x1024 te zetten, kijken hoe het beeld dan is. Toen was het namelijk wel ok. :)

En anders kom ik vanavond wel ff langs 8-)

Intel I7, 32 GB DDR3, Nvidia Geforce 570GTX, 250 Gb SSD

Verwijderd

Heb ook de A902MT, hebben jullie ook wel eens last dat als je je computer opnieuw opstart en in windows komt, het lijkt dat de monitor zijn instellingen vergeten is en lekker op fabrieksinstellingen gaat staan ?
Ik heb toen even gezocht wat het kon zijn, en heb dus "automatisch plug&play monitoren installeren" & "resetten monitor na onderbreken/hervatten" uitgezet :). Nu lijkt het probleem verdwenen...Maar toch..hij hoort zijn instellingen toch niet zomaar te vergeten ? Overigens wel super beeld...*D

• Phaeton
Heb ik ook, waar heb je dat precies uitgeschakeld.

Verwijderd

Eigenschappen desktop -->
Instellingen ------>
Geavanceerd --------->
Monitor -------->

Hierzo staan die opties..

Hij gaat nu niet meer op fabrieks instellingen staan gelukkig :), maar toch, als hij een tijdje uit heeft gestaan (s'nachts bijvoorbeeld) en s'morgens gaat ie aan, dan is het beeld een mm naar rechts of naar boven verschoven.

• Phaeton
thanx

Verwijderd

Ik heb em ook sinds een paar dagen :9~
maar ik vind em 1 nadeeltje hebben:de tekst in de adresbalk is zo scherp,dat het bijna zeer doet aan je ogen.Iemand een idee hoe ik dit kan veranderen?

en hoe verander ik de refreshrate bij deze monitor?:?
Pagina: 1