Toon posts:

ASDL, wie heeft het en hoe is het?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Iemand al een ASDL abo geregeld? Ik was benieuwd hoe het is vergeleken met kabel. Die fucking Casema is te lui om richting Den Dolder te trekken. Bovendien hoor ik eigenlijk alleen maar slechte verhalen over hun kabeldiensten :(

Verwijderd

Wees blij dat je geen Casema hebt!! Je moet de nieuwsgroepen van Casema eens lezen!! Een en al ellende!!

Waar ik ook heel benieuwd naar ben is de snelheid (en ping) die je haalt met Cistron ADSL en of ze downloadlimieten hebben...

Maar ik denk niet dat veel mensen hier antwoord op kunnen geven omdat ze alleen nog ik Rotterdam aanbieden... :( :(

Verwijderd

Niemand heeft asdl.

Adsl misschien wel :)

Damned wat ben ik een mierenneuker :)

• AcidBurn
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 23:15
moet je ff aan Rosink of Panman vragen. Dat zijn de enige 2 tweakers waarvan ik zeker weet dat ze ADSL hebben. Rosink heeft Cistron ADSL, van Panman weet ik niet van welke provider.

Verwijderd

Asynchron Digital Subscriber Line, als ik me niet vergis.

De hele wereld noemt dit ADSL; behalve onze veredelde postbestellers: die noemen het MxStream. Whatever that means...

• roytanck
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 07-07 09:29
Diddel, er zijn nog steeds mensen in Amsterdam die hun Snelnet-aansluiting nog hebben... 2,5 Mbit...

ADSL op die snelheid is echt extreem cool. Bij de snelnetproef was er video-cd kwaliteit video te zien (streaming!).
Pagina: 1