Probleem Audigy ZS

Pagina: 1
Acties:

• Zoop
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 24-06-2025
Hai, heb me nieuw geluidskaartje en wilde graag aan de slag...

Na de drivers te hebben geinstalleerd, deed mijn geluid het nog niet. Ik ben wat haastig door de installatie heen gevlogen, en het is mischien best goed mogelijk dat ik dit niet goed gedaan heb...

Dus ik denk, uninstalle die hap, en gewoon nog es probere, zie hier het probleem dat onstaat tijdens de uninstall:

Niet-afgehandelde uitzondering

Foutnummer: 0x80040201
Beschrijving: Een gebeurtenis kan geen van de abonnees aanroepen

Setup wordt nu afgesloten

[OK]

Dus ik krijg et pleures ding gewoon niet weg, en kan het dus gewoon niet opnieuw doen! aaagh ... heb weinig zin om voor zoiets mn windows opnieuw te installere ...

Iemand suggesties?

• sunturion
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16:57
De rede waarom het geluid het niet deed was waarschijnlijk doordat bij decoder opties SPDIF stond geselecteerd.
Om je uninstall probleem op te lossen zou ik eve zonder de geluids kaart booten en dan proberen te uninstallen.

In the name of God, impure souls of the living dead shall be banished into eternal damnation. Amen.

• Zoop
is een idee ... ik heb nu een hoop weg gehaald, maar de install detecteerd nog steeds dat ie installed is, maar bij Herstel installatie geeft hij de zelfde error ... hoe dan ook, die install moet er dus uit ... ik ga probere de software zonder de kaart te verwijderen

je hoort nog wel van me ;)

• Zoop
Zonder kaart proberen te uninstalle maakt geen hol uit ...

Waarschijnlijk teen of tandere XP-Compatibility probleem met de software ofzo ...

Ik heb de error ingetikt op google, en er schijnen best veel mensen met dit pobleem te zitten, alleen een fatsoenlijk antwoord kan ik niet vinden

Wheeelp!

• sunturion
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16:57
Verwijder alle regs mbv regcleaner, en probeer het opnieuw te installen. Verder kan je ook nog proberen de software te uninstallen in veilige modus.
Als je systeemherstel optie in winxp aan staat, zet hem dan terug in vorige staat.

In the name of God, impure souls of the living dead shall be banished into eternal damnation. Amen.