Speedswitch werkt niet

Pagina: 1
Acties:

• seninha
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16-01 19:45

seninha

god's right foot

Topicstarter
Ik heb net ff speedswitch geinstalleerd zodat mn Mobile Xp CPU lager gaat lopen. Het probleem is dat er niets veranderd :?

CPU blijft op 1800mhz (XP2500+) draaien. Ik heb al de patch binnen gehaald van AMD (powernow) maar ik weet dus niet hoe ik deze moet installeren.

Ik heb via Hardware de CPU gekozen en dan aangegeven dat ik de drivers wil vervangen , als ik dan kies voor de nieuwe powernow update geef XP aan dat er geen betere driver gevonden is dan geinstalleerd.

Hoe kan ik ervoor zorgen dat de nselheid omlaag gaat???
Maandag ga ik op vakantie en ik wil in die 12uur aan boord een spelletje spelen of een film bekijken. Maar als de CPU de hele tijd op max draait gaan dat niet lang duren :(

iRacing Profile Flickr

• AtleX
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

AtleX

Tyrannosaurus Lex 🦖

Verwijder de processor uit apparaatbeheer, installeer die driver en reboot dan. Dat zou moeten werken

Sole survivor of the Chicxulub asteroid impact.

Verwijderd

move Processors, Mobo's & Geheugen > Complete Systemen & Laptops

Staat je energieschema _niet_ op "altijd aan" ?
Waarmee check je jouw CPU snelheid? (CPUz, Windows of ander tooltje?)
Check ook even de CSL Faq: Speedstep (maar dan omgekeerd ;))

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 22-05-2004 15:55 ]

• seninha
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16-01 19:45

seninha

god's right foot

Topicstarter
Heb dat gedaan maar geen verandering. Wel had ik net ff mn energie behere op Laptop gezet en de snelheid ging naar 1350mhz.
Nu staat het op de zelfde instelling en de snelheid is weer terug naar 1861mhz :(

Is er een andere programma waar je zelf kan aangeven welke snelheid je wilt draaien??

iRacing Profile Flickr

• Oxi
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-11-2022

Oxi

Ik ben over Speedswitch XP heel erg tevreden :)

Werkt geweldig, aparte schema's voor AC of DC en je kunt ook enforcen "max battery" :P
Je moet wel bij je energieschema in windows die wel van speedswitchxp selecteren ;)

[ Voor 22% gewijzigd door Oxi op 22-05-2004 16:44 ]

I wouldn't give his troubles to a monkey on a rock