Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

door de bomen het bos niet meer zien

Pagina: 1
Acties:
  • 22 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben van plan een mp3-speler te kopen van pendrive formaat. Nou schijnt de MSI megastick de beste keuze te zijn maar die vind ik gewoon te duur. Ik zoek een goedkope mp3-speler waar je gewoon een aantal nummers op kan zetten en naar de radio kan luisteren. De afspeeltijd hoeft niet meer dan 10 uur te zijn. Het probleem is dat al deze spelers met overbodige dingen komen die ik toch nooit zal gebruiken en dus geen geld aan wil uitgeven zoals een voice-recorder. Radio en mp3/Wma dan ben ik tevreden. Heeft iemand een idee? Misschien kent iemand een plaatselijk winkeltje waar je voor 30 euro al zo'n ding hebt. Na ja goed, elke reactie is wekom.

• Mike Jarod
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Verwijderd

Ik zou heel erg goed rondkijken als je zo'n ding wil kopen voor 30 euro, dan moet je hem 4-de-hands kopen. Die dingen zijn er eenvoudigweg nog niet voor 30 euro. Nu je dit weet kun je maar beter zelf weer gaan rondkijken naar hoeveel geheugen je wilt bijvoorbeeld. 128 mb is wel aan te raden. Eigenlijk is de Megastick nog zo'n beetje de goedkoopste op dat gebied. Verder zijn er nog de Packard Bell, en de Creative Muvo. Dat zijn zo'n beetje de goedkoopste. De Packard Bell heeft trouwens geen radio, wel een voicerecorder. Van de Creative Muvo weet ik het niet.

Maar kijk voortaan eerst heel erg goed rond voordat je hier gaat posten, als je een beetje rondkijkt weet je al dat je zo'n ding niet kan halen voor 30 euro...

EDIT: Mike Jarod was me voor :P

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 22-05-2004 15:23 ]

Verwijderd

Topicstarter
ja ok, maar waarom zijn die dingen dan zo achterlijk duur? Ik vind het gewoon schandalig. Er zullen wel weer kartelvormingen geweest zijn.

Verwijderd

Ik weet niet WAAROM die dingen zo duur zijn, ik weet alleen DAT ze zo duur zijn...
Ik denk zelf dat het aan de techniek ligt met flash-kaartjes, maar natuurlijk zijn het ook gewilde producten, en vooral door jongeren. En momenteel hebben de jongeren het meeste geld... maar nu gaan we een beetje offtopic volgens mij :P

Verwijderd

Topicstarter
een memory stick kost toch ook maar 20 euro? Dat vindt ik ook al veel te veel geld! Dat is godverdomme wel bijna 50 gulden ja?

• Mike Jarod
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op 22 mei 2004 @ 15:31:
een memory stick kost toch ook maar 20 euro? Dat vindt ik ook al veel te veel geld! Dat is godverdomme wel bijna 50 gulden ja?
Ja en een PC kost ook 500 euro :z

Your point is?

• DarkX
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01-09-2018

DarkX

Ik?

Ghihi, je kunt wel overal van roepen dat het leuker was geweest als het goedkoper is, slaat toch nergens op? Electronica is nu eenmaal prijzig. Get used to it ;)

"We need to have a talk about the birds and the bee gees..."
FreeStroke: Playing acoustic guitars at eleven!

• Nielson
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 00:43
Verwijderd schreef op 22 mei 2004 @ 15:31:
een memory stick kost toch ook maar 20 euro? Dat vindt ik ook al veel te veel geld! Dat is <knip> wel bijna 50 gulden ja?
Een 128 MB flash drive kost al meer dan € 30,- en voor de MP3 electronica moet toch ook betaald worden ? Als je het te duur vindt koop je het toch lekker niet. :)

Verwijderd

Topicstarter
I DON"T HAVE MONEY FOR IT! and no job...

• DarkX
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01-09-2018

DarkX

Ik?

Tough luck, maar wat heeft het voor zin om dat hier neer te ranten :?

*I won't pay, I won't pay, I won't pay ya, now now why don't you get a job*

;)

[ Voor 50% gewijzigd door DarkX op 22-05-2004 15:43 ]

"We need to have a talk about the birds and the bee gees..."
FreeStroke: Playing acoustic guitars at eleven!

Verwijderd

Geef je zelf al de oplossing :), get a job ;)

Verwijderd

Topicstarter
ik ben gewoon een werkloze sloeber! Heeft u misschien wat geld over voor een arme man?

• bbbrumbrum
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Je toekomstige baas wil je vast belonen voor je te verrichten arbeid...

Verwijderd

als je de MSI megastick al te duur vindt kan je beter stoppen met zoeken.
Apacer heeft ook goedkope, rond de 90 euro ofzo
veel minder dan voor90 euro zal je er denk ik geen vinden

• Ojjorz
  • Registratie: December 2003
  • Niet online

Ojjorz

De oude man die alles kan

slotje? of verhuizen naar "Het grote 'hoe krijg ik meer zakgeld' topic"

Verwijderd

... prima- die dingen zijn duur. legaal xbox spel kost ook 60 euro. maar sommige dingen _zijn_ gewoon duur.. relatief- daar doe je niets aan. om daar nou gelijk een complot achter te zoeken... het valt niet voor niets onder een luxeproduct.

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

helaas, het is nu wel duidelijk dat ze niet goedkoper zijn. En anders download je maar een illegale :z

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.