Ik had laatst FarCry opnieniuwe geinstaleerd en ik starte hem weer op, alles was zonder problemen. Maar toen ik online ging en zelf een server op wou starten kwam helemaal niemand er in. Later bleek dus dat mijn server bij de grijze servers komt te staan terwijl ik helemaal geen mod heb gebruikt. Dus nu kan niemand mijn server meer joinen en ik gebruik geen mod en heb gewoon de legale versie.
Dit probleem moet verholpen worden want ik ben namelijk een clan leader. Dus als niemand mijn server meer kan joinen. En ik heb al geporbeert farcry nog eens opnieuwe te instaleren maar ook zonder succes. Ook heb ik al een patch geintaleerd maar ook daar komt mijn server bij de grijze servers te staan. Ik had hem toen weer opnieuwe geinstaleerd en heb nu gewoon de standaart game.
Dit probleem moet verholpen worden want ik ben namelijk een clan leader. Dus als niemand mijn server meer kan joinen. En ik heb al geporbeert farcry nog eens opnieuwe te instaleren maar ook zonder succes. Ook heb ik al een patch geintaleerd maar ook daar komt mijn server bij de grijze servers te staan. Ik had hem toen weer opnieuwe geinstaleerd en heb nu gewoon de standaart game.
[ Voor 14% gewijzigd door Metalbuster op 22-05-2004 15:05 ]