Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[TPL] Notepad stuurt me naar verkeerde pagina

Pagina: 1
Acties:
  • 25 views sinds 30-01-2008

• DUX
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23:41

DUX

blijft ook nu voor Oranje

Topicstarter
Met dit topic is er eindelijk een vervolg gekomen op de Mierenneuk-topics®. Deze keer betreft het een (in mijn mening) kleine fout in het rondsturen van de gebruiker :)

In myReact zit zoals wel meer mensen weten het Notepad rechtsboven. Ik gebruik deze om mijn oude sigs en ondertitels in op te slaan maar dat ter zijde. Onder dat ding zitten twee knoppen, namelijk 'Verstuur notitie' en 'Bekijk RML-output'. In principe gebruik ik alleen de eerste want ik gebruik Notepad niet om de werking van plaatjes te testen of iets dergelijks.

Als ik iets wijzig van myReact in die Notepad en ik klik op 'Verstuur notitie' dan komt er de melding "Notepad aangepast. Je wordt doorgestuurd naar de pagina waar je vandaan kwam" en dan sta ik ineens te kijken naar een beeldschermvullende Notepad. Dat was niet de pagina waar ik vandaan kwam :p Mij een beetje voor de gek houden, hè :+

Dus is het misschien een idee om deze melding aan te passen? Of nog beter: laat de gebruiker automatisch terug naar de myReact gaan?

Nou begrijp ik wel dat dezelfde functie wordt aangeroepen vanuit de beeldschermvullende Notepad, maar daar valt toch wel een oplossing voor te vinden?

* DUX zoekt naar een smoes om bovenstaand gemierenneuk goed te praten maar kan er geen vinden :p O-)

.    < G o o o o o o o o g l e >
Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 Volgende

• Nobby
  • Registratie: April 2002
  • Nu online

Nobby

Nuts!

Ik heb precies het zelfde gedaan wat jij zegt maar ik zie nergens staan dat ik wordt doorgestuurd naar de pagina waar ik vandaan kwam :?

From all the things I have lost, I miss my mind the most - Ozzy
Uitvindingen zijn niets anders dan betere middelen naar een slechter doel - Berry van Aerle
Het uitzetten van je pc is als het dooddrukken van een muis, dat doe je niet zo makkelijk.

• DUX
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23:41

DUX

blijft ook nu voor Oranje

Topicstarter
De melding staat er maar heeeeeel even waarna dus automatisch wordt doorgestuurd naar de grotere kladblok. Naar dat grotere kladblok ga je wel neem ik aan?

.    < G o o o o o o o o g l e >
Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 Volgende

• Osiris
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
DAlchemist schreef op 22 mei 2004 @ 14:57:
Ik heb precies het zelfde gedaan wat jij zegt maar ik zie nergens staan dat ik wordt doorgestuurd naar de pagina waar ik vandaan kwam :?
Komt denk ik doordat je de optie "Sla bevestigingsscherm over indien geen foutmelding?" hebt aan staan bij je Prefs, ik zie ook niets namelijk

Maar hij komt idd uit bij een grote notepad :)

[ Voor 8% gewijzigd door Osiris op 22-05-2004 15:11 ]

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:37

crisp

Devver

Pixelated

fixed :)

Intentionally left blank

Dit topic is gesloten.