Xbox Series X - NL DarthVader // Playstation 5 - Pijja82 // Twitter - MSFT_Daan // Ipad Pro // Iphone 17 Pro Max 256GB / LG OLED G5 65”
..:: ::..
Lijkt mij sterk, want het is bij mij alleen het bureaublad, startmenu werkt nog wel en de programma's die niet build-in-windows zitten ook.thegve schreef op 22 mei 2004 @ 14:53:
Als dit niet met het systeem is dat in je avatar is dan zou ik zeggen dat er gewoon iets met geheugen o.i.d. mis is.
[ Voor 35% gewijzigd door Bobje op 22-05-2004 14:55 ]
Verder - wat heb je zelf al gedaan om een en ander uit te sluiten? Je vraagt ofdat het een virus kan zijn - dan mag ik er van uit gaan dat je al gescanned hebt met een of twee verschillende virusscanners? Welke heb je getest?
Ja dit heb ik ook gedaan.Douwe Jan schreef op 22 mei 2004 @ 14:42:
Het kan idd een virus zijn. Het lijkt me mischien een verstandig idee om eens een virusscanner met de nieuwse updates te draaien, en mischien ook nog een anti-spy/adware tooltje te draaien.
Ik heb norton 2004 eroverheen gehaald en ook Spybot Search & Destroy.
Maar dit helpt niet.
En ik en mijn maat gebruiken windhoos xp
En die virus en windows zijn allebij up-to-date.
[ Voor 13% gewijzigd door danplo op 22-05-2004 15:35 ]
Xbox Series X - NL DarthVader // Playstation 5 - Pijja82 // Twitter - MSFT_Daan // Ipad Pro // Iphone 17 Pro Max 256GB / LG OLED G5 65”
Ik zal dit eens testen als hij weer bevriest.bobje86nl schreef op 22 mei 2004 @ 14:53:
Heb je dan ook dat rechtermuisklik op het bureaublad niet werkt (er komt geen dropdown-menu? Want dat heb ik ook wel eens. Dan moet ik Explorer.exe afsluiten en opnieuw uitvoeren. Het is geen virus op spyware, daar heb ik al op gezocht. Windows is ook up to date maar het blijft zich voordoen. Niet vaak ofzo, maar het is best wel storend.
Want start menu komt wel omhoog als ik op start klik.
Alleen dan kan ik ook geen programma's opstarten vanuit start menu.
Nu heb ik het weer.
Ik kan mijn rechtermuis knop niet gebruiken.
Krijg dan geen menu te zien.
Startmenu komt wel omhoog, maar laat geen doorlos menu zien.
Die zoals bijvoorbeeld, alle programma's als je hier normaal op gaat staan dan krijg je een volgende menu te zien met alle programma's dit komt dus ook nu niet meer tevoorschijn.
Ook als er een link geplaatst is ergens in een topic die opend hij ook niet.
Dit zal dan temaken hebben dat hij niks meer opstart.
Wat er al open stond voor het gebeurde blijft het wel gewoon doen net als nu met deze pagina of programma dit al open stond..
Zou ik deze pagina sluiten dan kom ik er niet meer op.
ctrl-alt-del werkt ook niet...dan krijg ik een fout melding geluid.
Ik laat het even zoals het nu draaid en als er meer vragen zijn of dat ik iets moet uit testen dan doe ik dit gelijk nu even te plaatsen.
[ Voor 33% gewijzigd door danplo op 22-05-2004 18:13 ]