stylexp laat mozilla trillen

Pagina: 1
Acties:

• Valkyre
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 29-08 08:17

Valkyre

Kitesurf FTW!

Topicstarter
sinds vandaag heb ik stylexp weer geinstalleerd en een leuke theme aangezet.

alleen nu bounced het scherm in mozilla firefox

de start balk en de balk boven staan gewoon stil, maar de internet pagina trillt op en neer. eht heel erg irritant.

ik heb het met elke theme van stylexp, maar met IE heb ik het niet.

hmm het lijkt erop dat ik het alleen op GOT op tweakers.net bounced nu niet.

edit 2 : als ik bijv ga surfen en niet op GOT ga dan gaat het allemaal goed, maar zodra ik @ got kom dan bouncen alle vensters.

[ Voor 27% gewijzigd door Valkyre op 22-05-2004 14:05 ]

iRacing Profiel

• RobertJ
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 30-08 15:26
Heb je al even AdAware en Spybot over je systeem gehaald? Nieuwste virus definities? Nieuwe Mozilla versie?

Daarnaast ff controleren hoe het met de hardware acceleratie staat van windows enzo.

Alhoewel het wel vreemd is dat je het alleen op GoT hebt...

Life is what you make of it. Always has been, always will be.

• Valkyre

Valkyre

Kitesurf FTW!

Topicstarter
het is nu echt heel vaag, ik heb net 3 keer gerboot.
en nu inees doet hij het niet :?

ah zodra ik een andere website in een ander tab open dan begint het scherm weer te trillen/bouncen

ja mijn pc is virus en adaware vrij

[ Voor 57% gewijzigd door Valkyre op 22-05-2004 14:20 ]

iRacing Profiel

• allard_070
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 30-08 06:50
Heb je al geprobeerd of het met een ander thema ook gebeurt? Dan ligt het misschien niet aan styleXP maar aan het thema wat je nu gebruikt.

Misschien:
Heb je al een andere browser gebruikt? Zoals opera, IE, enz. En heb je daar hetzelfde probleem?

• Valkyre

Valkyre

Kitesurf FTW!

Topicstarter
allard_070 schreef op 22 mei 2004 @ 14:24:
Heb je al geprobeerd of het met een ander thema ook gebeurt? Dan ligt het misschien niet aan styleXP maar aan het thema wat je nu gebruikt.

Misschien:
Heb je al een andere browser gebruikt? Zoals opera, IE, enz. En heb je daar hetzelfde probleem?
in mijn start post zeg ik al dat ik het met IE niet heb, en dat ik het met elke theme heb.

neimand?

iRacing Profiel

• Unverter
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 28-03 14:01

Unverter

Rediscover the web!

Raar idd dat het alleen op GOT plaatsvind. Probeer eens een nieuw profiel aan te maken door Firefox op te starten via firefox.exe -p. Voor veel mozilla problemen is dit een oplossing..

Heb je dit nu trouwens ook met het standaard Windows theme, of alleen met verschillende style-xp themes?

• Billie
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 30-08 08:32
Misschien staat er iets in je userChrome.css dat je theme niet zo lief vindt? :?

• Unverter
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 28-03 14:01

Unverter

Rediscover the web!

Billie schreef op 22 mei 2004 @ 15:30:
Misschien staat er iets in je userChrome.css dat je theme niet zo lief vindt? :?
Volgensmij moet je dan eerder in userContent.css kijken. userChrome.css gaat over de Mozilla Interface en die stond volgensmij stil als ik TS goed begrijp. De internetpagina bewoog echter en die kun je via usercontent.css aanpassen.

• Billie
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 30-08 08:32
Gert-Paul schreef op 22 mei 2004 @ 15:35:
[...]

Volgensmij moet je dan eerder in userContent.css kijken. userChrome.css gaat over de Mozilla Interface en die stond volgensmij stil als ik TS goed begrijp. De internetpagina bewoog echter en die kun je via usercontent.css aanpassen.
Ik heb het zelf ook al eens gehad en toen kwam het omdat ik kleine buttons ipv grote had. (Of was het andersom? :P ) Als de toolbar dus verspringt (iets met borders misschien?), verspringt de site automagisch ook. Kan dus beiden zijn. :)

• Valkyre

Valkyre

Kitesurf FTW!

Topicstarter
ah het lijkt er op dat ik het gevonden heb voor mozilla had ik ook een ander theme (phusion)
en nu weer default en dat lijkt het te werken.

thanx for the -p trick, toen bedacht ik weer ojah ander theme :D

nou ja dan maar weer de default theme

[ Voor 10% gewijzigd door Valkyre op 22-05-2004 17:07 ]

iRacing Profiel

Pagina: 1