hoe zit dat nou met dvd, divx enz. op tv?

Pagina: 1
Acties:
  • 36 views sinds 30-01-2008

• phil-free
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 29-11-2019
This is all new to me! Ik ga een nieuw systeem kopen (mocht ook wel eens na de pentium II :( ), maar weet niet welke onderdelen daarop moeten. Ik wil dvd via de tv afspelen. Ik denk over de recente Gforce 5. Is die afdoende?

Bij die winkel (www.compusupply.nl) kun je ook kiezen voor de Pinnacle pctv pro. Doet die ongeveer hetzelfde als de gforce 5 tv-out of is dit iets totaal anders?

• LaZZ
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 16-09-2024
Die Pinnacle kaart is waarschijnlijk een TVin kaart waardoor je TV kunt kijken op je PC en programma´s op je HD kunt opnemen.

Wat betreft je vraag, in principe is elke kaart met TVout voldoende om DivX, DVD enz. op je TV te bekijken...

Canon EOS 5D Mark II | Canon 17-40 F4.0L | Canon 50mm F1.8 | Tamron 28-75 F2.8 | Canon 430 EXII

• roelio
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

roelio

fruitig, en fris.

Eh, voor DVD op een TV is in principe een goede videokaart met TV-Out voldoende.
En wat betreft de Pinnacle PCTV kaart, zoek ff bij Pinnacle op wat het stukje hardware zoal kan?

http://www.pinnaclesys.co...roduct_ID=103&Langue_ID=2

TV Tuner dus -> TV kijken op je PC

AMD Phenom II X4 // 8 GB DDR2 // SAMSUNG 830 SSD // 840 EVO SSD // Daar is Sinterklaas alweer!!

• yohan
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12-08 09:11
Welkom op GoT!

Het is de bedoeling dat je eerst zelf wat research doet voordat je een nieuw topic opent.
Via de search bijv. zijn er diverse topics over dit onderwerp te vinden:
DVD afspelen via tv-out
dvd via computer op tv
Hoe DVD afspelen via tv-out?
DivX op je tv afspelen

Lees ook even de Faq's:
De grote TV-out FAQ
FAQ Videoplanken en Beeldkanonnen

"I'm not a cynic. I get up every morning hoping to find an honest man." - [Jack McCoy, Law & Order]

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
* Welkom in V&B : lees dit eerst aub ! *

Ga ajb eerst even zelf zoeken, hier is echt wel veel over te vinden :)

Dit topic is gesloten.