Ik ben op zoek naar een (niet te duur) mp3 systeempje voor in de auto. Liefst met een tft scherm van 5.6 tot 7" of groter
En waar ik ook dvd's kan mee afspelen. Redelijk stil en waar ik de cd frontaal erin moet steken dus niet in de koffer ofzo...Welk merk doet dit?
Ik zou zeggen:"Kachel eens naar de Halfords"..
Ik ben er vanmorgen geweest... een autoradio met ingebouwde DVD speler € 399,-
dan nog een schermpje erbij voor +/- 200 euri...
(die radio zag er niet uit, maar wat wil je dan voor een "goedkope" radio)
er is overigens genoeg te vinden.... moet je misschien ff achter je pc-tje wegkruipen
Ik ben er vanmorgen geweest... een autoradio met ingebouwde DVD speler € 399,-
dan nog een schermpje erbij voor +/- 200 euri...
(die radio zag er niet uit, maar wat wil je dan voor een "goedkope" radio)
er is overigens genoeg te vinden.... moet je misschien ff achter je pc-tje wegkruipen
edit:
Of gewoon ff op i-net zoeken natuurlijk
Of gewoon ff op i-net zoeken natuurlijk
[ Voor 12% gewijzigd door Krullebol.nl op 22-05-2004 13:23 ]
DIY.
Zelf een mini-ITX moederbordje kopen, autovoeding, slot in DVD speler en een lilliput 7 inch LCD schermpje.
Als deze onderdelen zijn redelijk makkelijk op het internet te vinden. Het is dan totaal niet moeilijk zelf zoeits in je auto te maken en je bent nog goedkoper uit ook.
Zelf een mini-ITX moederbordje kopen, autovoeding, slot in DVD speler en een lilliput 7 inch LCD schermpje.
Als deze onderdelen zijn redelijk makkelijk op het internet te vinden. Het is dan totaal niet moeilijk zelf zoeits in je auto te maken en je bent nog goedkoper uit ook.
Ik had dit gevonden;
http://www.infinitecaraud...detail&catalogno=VRX745VD
Ziet er nogal 'fancy' uit en wou is weten of zoiets in europa te vinden was. Natuurlijk gaan jullie mij zeggen maar waar?
http://www.infinitecaraud...detail&catalogno=VRX745VD
Ziet er nogal 'fancy' uit en wou is weten of zoiets in europa te vinden was. Natuurlijk gaan jullie mij zeggen maar waar?
Wil jij er zoveel voor uitgeven als bij die link staat die jij postte?
1000 euro? Dan kan je echt voor minder de onderdelen los bij elkaar scharrelen en zelf iets maken.
Alles is te vinden op [url]www.linitx.com[/url}
1000 euro? Dan kan je echt voor minder de onderdelen los bij elkaar scharrelen en zelf iets maken.
Alles is te vinden op [url]www.linitx.com[/url}
[ Voor 1% gewijzigd door Jk_W op 22-05-2004 13:29 . Reden: typo ]
Pagina: 1