Dit is nu de tweede keer dat na ik bootvis heb gerund mijn computer niet meer kan opstarten. de eerste keer had ik het verholpen in de herstelconsole met fixboot en fixmbr. de 2e keer met systeemherstel een dag voor bootvis inladen. nu doet mijn comp het wel weer maar ik wil eigenlijk wel weten hoe het komt. heeft iemand dit mischien ook meegemaakt of weet wat er aan de hand is?
Hoewel Bootvis soms wel inzicht kan geven in waar het probleem zit - is het niet voor niks verwijderd van de Microsoft site - vermoedelijk werkt het niet altijd even goed?
ja mijn computer boot ook niet langzaam 30 seconden tot in windows maar ik wil natuurlijk altijd sneller
Gebruik dan hibernate ipv aan/uit 
Maar inderdaad, het is AFAIK dan ook nooit bedoeld voor thuisgebruik, alleen voor inzicht verschaffing door bedrijven die bijv. nieuw geassembleerde machines willen testen. AFAIK
En het feit dat het is verwijderd van de site zegt ws. wel wat over de stabiliteit. Er zijn dan ook wel heel veel verschillende combinaties van hardwaretypes nodig - wat blijkbaar niet foutloos ging.
Maar inderdaad, het is AFAIK dan ook nooit bedoeld voor thuisgebruik, alleen voor inzicht verschaffing door bedrijven die bijv. nieuw geassembleerde machines willen testen. AFAIK
En het feit dat het is verwijderd van de site zegt ws. wel wat over de stabiliteit. Er zijn dan ook wel heel veel verschillende combinaties van hardwaretypes nodig - wat blijkbaar niet foutloos ging.
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
alleen heb ik dan een probleempje ik kan niet bij de hibernate komen ook niet als ik shift inhoud
dus weet iemand hoe ik hem dan op hibernate kan zetten of hoe ik de hibernate functie weer erbij kan toveren?