Hallo allemaal,
Ik zit met het volgende probleem..nadat ik een iso file heb uitgepakt, en probeer te branden krijg ik de volgende foutmelding:
Ik heb al cdrecorder en cddao ge "chmod", want dat waren de foutmeldingen in K3b zelf. Maar ik blijf deze foutmeldingen krijgen die te maken hebben met het unmounten van de schijf (?) en de root acces. Ik heb ook al geprobeerd om k3b vanuit terminal op te starten en dan root passwoord geven. Maar het zelfde probleem blijf zich voordoen.
iemand enig idee? (ik heb de verschillende topics hier op GoT al afgezocht maar nog geen succes gehad, vandaar deze topic, excuseer mij als het niet mag).
Met vriendelijke groet
Laurens
Ik zit met het volgende probleem..nadat ik een iso file heb uitgepakt, en probeer te branden krijg ik de volgende foutmelding:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
| System ----------------------- K3b Version: 0.11.7 KDE Version: 3.2.1 QT Version: 3.3.1 growisofs ----------------------- Executing 'builtin_dd if=/home/FMA/Documents/MP3/Gran_Turismo_4_Prologue_PAL_PS2DVD-ConFuSiON/cfn-gt4p.iso of=/dev/hdc obs=32k seek=0' umount: alleen root kan /dev/dvdrecorder ontkoppelen van /media/dvdrecorder :-( /dev/hdc: unable to proceed with recording: unable to unmount growisofs comand: ----------------------- /usr/bin/growisofs -Z /dev/hdc=/home/FMA/Documents/MP3/Gran_Turismo_4_Prologue_PAL_PS2DVD-ConFuSiON/cfn-gt4p.iso -use-the-force-luke=notray -use-the-force-luke=tty -use-the-force-luke=dao -speed=2 -overburn |
Ik heb al cdrecorder en cddao ge "chmod", want dat waren de foutmeldingen in K3b zelf. Maar ik blijf deze foutmeldingen krijgen die te maken hebben met het unmounten van de schijf (?) en de root acces. Ik heb ook al geprobeerd om k3b vanuit terminal op te starten en dan root passwoord geven. Maar het zelfde probleem blijf zich voordoen.
iemand enig idee? (ik heb de verschillende topics hier op GoT al afgezocht maar nog geen succes gehad, vandaar deze topic, excuseer mij als het niet mag).
Met vriendelijke groet
Laurens