Sorry: Ik weet niet echt wat voor gegevens ik kan/moet geven, dus vraag daar maar naar.
Sinds een paar weken doet het internet op mijn oude computer het niet meer.
Deze computer zou moeten internetten via ons WLAN via US Robotics (USR8054).
Het vreemde is, dat hij wel de netwerkverbinding heeft, en dat ik dus wel gewoon via andere computers in het WLAN kan printen/sharen.
Wij hebben een router.
De computer heeft windows 98.
Eerst dachten we dat het de Bluetooth was, omdat die bij systeem>hardware net als de Robotics adapter als adapter stond, maar na een zeer moeizame verwijdering van Bluetooth, blijkt het internet het nog steeds niet te doen.
Bij het opstarten van IE, zie je heel even dit:

Verder zie je "telkens" iets anders: gistern was het nog "Kan de Server niet vinden", vandaag is het "De pagina kan niet worden weergegeven."
Sinds een paar weken doet het internet op mijn oude computer het niet meer.
Deze computer zou moeten internetten via ons WLAN via US Robotics (USR8054).
Het vreemde is, dat hij wel de netwerkverbinding heeft, en dat ik dus wel gewoon via andere computers in het WLAN kan printen/sharen.
Wij hebben een router.
De computer heeft windows 98.
Eerst dachten we dat het de Bluetooth was, omdat die bij systeem>hardware net als de Robotics adapter als adapter stond, maar na een zeer moeizame verwijdering van Bluetooth, blijkt het internet het nog steeds niet te doen.
Bij het opstarten van IE, zie je heel even dit:

Verder zie je "telkens" iets anders: gistern was het nog "Kan de Server niet vinden", vandaag is het "De pagina kan niet worden weergegeven."