Voordat ik mijn probleem hier neerleg wil ik eerst even zeggen dat ik geen linux goeroe ben ofzo, ik heb linux les gehad op school en een vriend van me helpt me altijd als er iets is, ik heb dus de bazis kennis onder de knie en al een paar keer een linux install (meestal redhat of fedora 1)
Ik wil nu echter op mijn eigen primaire ws fedora core 2 installen.
Om nog wel de nodige games te kunnen spelen wil ik dual boot naar winxp.
Ik heb de volgende sys-specs
en heb voor de install van linux me hd op de volgende manier ingedeeld

Dit heb ik gedaan zoals jullie maib wel zien met partition magic (v8.0)
Tevens heb ik deze extra linux drivers gedownload (voor het geval dat)
*linkje*
ik kon echter geen specifieke drivers voor fedora vinden, maar ik neem aan dat deze drivers goed genoeg zijn.
Toen ik dit alles gedaan had en de DVD versie van de install gedownload en gebrand had ben ik vol goede moet de install ingegaan.
Nu krijg ik echter bij het kiezen van de partitie optie (automatic of manual) de melding dat de partitie tabel niet leesbaar is en dat de schijf opnieuw moet worden geinitsializeerd
Als ik de drivers van de floppy wil gebruiken krijg ik de melding dat deze geen drivers bevat voor mijn harde schijven.
Wie o wie kan mij vertellen wat ik fout doe of waar het aan kan liggen?
Ik heb wat rondgesnuffeld hier op got en op google, maar er staat nergens echt een oplossing voor mijn probleem. Ik ben er nu al 2 dagen mee aan het klooien maar ik krijg het maar niet voor elkaar
Ik wil nu echter op mijn eigen primaire ws fedora core 2 installen.
Om nog wel de nodige games te kunnen spelen wil ik dual boot naar winxp.
Ik heb de volgende sys-specs
en heb voor de install van linux me hd op de volgende manier ingedeeld

Dit heb ik gedaan zoals jullie maib wel zien met partition magic (v8.0)
Tevens heb ik deze extra linux drivers gedownload (voor het geval dat)
*linkje*
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
| #######################################################################
# Silicon Image SiI SATA controller #
# RedHatLinux Driver #
#######################################################################
1. OVERVIEW
This driver disk adds support for SiI SATA controller that is otherwise
not supported by the RedHatLinux installation program.
Supported RedHatLinux versions:
* RedHatLinux 7.3/8.0/9.0 |
ik kon echter geen specifieke drivers voor fedora vinden, maar ik neem aan dat deze drivers goed genoeg zijn.
Toen ik dit alles gedaan had en de DVD versie van de install gedownload en gebrand had ben ik vol goede moet de install ingegaan.
Nu krijg ik echter bij het kiezen van de partitie optie (automatic of manual) de melding dat de partitie tabel niet leesbaar is en dat de schijf opnieuw moet worden geinitsializeerd
Als ik de drivers van de floppy wil gebruiken krijg ik de melding dat deze geen drivers bevat voor mijn harde schijven.
Wie o wie kan mij vertellen wat ik fout doe of waar het aan kan liggen?
Ik heb wat rondgesnuffeld hier op got en op google, maar er staat nergens echt een oplossing voor mijn probleem. Ik ben er nu al 2 dagen mee aan het klooien maar ik krijg het maar niet voor elkaar
[ Dislect ]