Voodoo 4 of Asus V7100

Pagina: 1
Acties:
  • 128 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
welke is het beste voodoo 4 4500 of de asus V7100 GeForce 2 MX tv-out.
Ik wil gewoon spellen spelen, films kijken en in de toekomst ook dvd's gebruiken.

Ik heb gehoort dat de voodoo betere beeldkwaliteit heeft en de geforce sneller is, klopt dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

de voodoo 4 = http://weirdsoft.csworld.net/kots.gif
/edit
he, hoe maak je zo'n icoontje van een url??
edit/
totale flop. Je kan beter een mx kopen. voodoo heeft trouwens geen tv-out, sommige mx-en wel. de beeldkwaliteit van de v5<--
is beter, de v4<-- niet zo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

en de mx is ook _sneller_

Verwijderd

MX is beter, TV-OUT is ook prima (tuurlijk wel afhankelijk van je TV). En kijk eens op tweakers.net, daar staat dat 3DFX wellicht overgenomen wordt door NRIVA (=GeForce) :7

Daar gaat je driver ondersteuning. Volgens mij kan je het beste kiezen voo de best ondersteunde videokaart. Asus levert standaard stoere DVD software, schijnt erg goed te zijn. Heb geen DVD speler, maar de reviews liegen er niet om! :Y)

Na de Voodoo2 is er niet echt iets top-of-the-line van 3DFX gekomen...

Verwijderd

Bij SysOpt.com is een stuk uit een memo te lezen die nVidia aan meerdere BestBuy winkels in Amerika heeft verstuurd. Hoewel nVidia de huidige productlijnen van 3dfx niet in bezit heeft vragen ze aan de retailers om hun 3dfx producten van de planken af te halen, omdat deze na 15 februari niet meer ondersteund zullen worden:

"... 3dfx will discontinue technical support after Feb. 15th. Concidering the nature of this product, we feel that continuing to provide this product to our customers will jeopardize their satisfaction with both BBY and the product long term. We are asking that you pull all 3dfx skus listed below off of your shelves and hold in the warehouse."

nVidia heeft 3dfx geld betaald om hun bedrijf af te bouwen, dus het was al onwaarschijnlijk dat de Voodoo4/5 serie lang zou blijven bestaan. Toch is het enigzins vreemd dat nVidia en niet 3dfx zelf dit soort berichten verstuurd

lmd

• Pewwy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-05-2022
Op woensdag 20 december 2000 20:37 schreef lou het volgende:
welke is het beste voodoo 4 4500 of de asus V7100 GeForce 2 MX tv-out.
Ik wil gewoon spellen spelen, films kijken en in de toekomst ook dvd's gebruiken.

Ik heb gehoort dat de voodoo betere beeldkwaliteit heeft en de geforce sneller is, klopt dat?

Als je slim bent koop je geen Voodoo 4 aangezien nVidia net heeft aangekondigd alle 3DFX kaarten terug te trekken :(

http://tweakers.net/nieuws.dsp?ID=14974

Verwijderd

MX is beter. :)

Greetz

• bombadil
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

bombadil

Iarwain Benadar

Voor wat voor pc is ie bedoelt?
Voodoo 4 is in elk geval niks. je bent altijd beter uit met een v3 of een v5. Waarschijnlijk is een gf mx nog beter.

"De ouwe Tom Bombadil is een vrolijk kwastje,Zijn laarzen zijn geel en knalblauw is zijn jasje, Want Tom, die de meester is, heeft geen ooit gevangen, Zijn liedjes zijn sterker en zijn benen zijn langer". (LotR)

Pagina: 1