Hoe hang ik mijn beamer goedkoop aant plafond? (foto's)

Pagina: 1
Acties:
  • 3.433 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Jarlian
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 03-01-2025
Beste mensen,

Na het aanschaffen van mijn Mitsubishi SE1U beamer, wilde ik em graag aan het plafond nagelen. Helaas had je pas een beugel voor diverse beamers vanaf € 150,- Aangezien ik (en vast vele met mij) dit totale zakkenvullerij vind, ben ik zelf aan de slag gegaan. Omdat hier nog niet veel topics over zijn, een kort foto verslagje:

Men neme een balkje, 2 hoek verstevigers, en een plankje (stevig) hout).

Afbeeldingslocatie: http://195.169.212.216/webcam/jarlnl/images/beamer/menneme.jpg

Zaag het plankje zo dat er genoeg hout zit boven de bevestigingspunten. (De beamer komt aan dit plankje te hangen):

Afbeeldingslocatie: http://195.169.212.216/webcam/jarlnl/images/beamer/plankopbeamer.jpg

Zaag vervolgens een stukkie balk af. Het liefst over de hele breedte van t plankje. (Ik moest hem wat korter maken, anders zat hij een ophangpunt in de weg) Schroef EN lijm de balk en plank stevig op mekaar:

Afbeeldingslocatie: http://195.169.212.216/webcam/jarlnl/images/beamer/plankje.jpg

Voor de ophanging van de beamer gebruiken we boutjes met een aantal ringetjes die zorgen voor extra stevigheid. Deze ringetjes worden op hun plek gehouden door een moertje. Als je het moertje omhoog draait, verklein je de afstand tot het plankje, waardoor het boutje verder in het plankje zakt. Hierdoor kom de beamer lager onder het plankje te hangen. Op deze manier kun je hele kleine beeldcorrecties maken:

Afbeeldingslocatie: http://195.169.212.216/webcam/jarlnl/images/beamer/m3schema.jpg

Dan even uitvogelen waar je de beamer wilt hebben hangen en de plekken aftekenen op het plafond. Daarna de hoekbeugels aan het plafondschroeven met goede lange schroeven. Daarna hang je de beamer op aan de beugels. (Zorg ervoor dat je al gaten in het balkje geschroefd hebt voordat je de beamer ophangt. Dit scheelt weer gehannes met de beamer aan het plafond) Het naar links en rechts draaien is de zwakke plek van mijn plankje. Zorg daarom dat je zeker weet hoe de beugels moeten komen te hangen.

Afbeeldingslocatie: http://195.169.212.216/webcam/jarlnl/images/beamer/vooraanzicht.jpg

Draai de schroeven die aan de zijkant in het balkje zitten stevig aan, en klem het balkje tussen de hoekbeugels. Op deze manier komt het geheel goed vast te zitten. Draai alles niet TE vast, want dan kun je het balkje niet meer draaien. (Zie plaatje):

Afbeeldingslocatie: http://195.169.212.216/webcam/jarlnl/images/beamer/kantel.jpg

Zo heb ik in 2 uur tijd en voor ongeveer 10 euro een aardig ophangbeugeltje geconstrueerd. Ik moet toegeven dat ie nog wat verf kan gebruiken voor de afwerking. Maar ik wilde jullie dit verslag niet onthouden! :*) Succes ermee!

"Never argue with a fool. He will only drag you down to his level and beat you on experience."

• voodooless
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 07:58

voodooless

Sound is no voodoo!

likje blauwe verf en de stikker op het profiel verwijderen kan er ook nog wel bij ;)

Voor de rest ziet het er prima uit hoor :)

Do diamonds shine on the dark side of the moon :?

Verwijderd

Netjes gedaan, ziet er prima uit!

Zoals gezegd een likje verf en je hebt in 2 uur tijd 140 euro verdient.

Verwijderd

Mooi gedaan. Een laagje verf kan inderdaad nog mooi zijn :)

Goed idee, als de mijne toekomt zal ik ook een constructie maken. €150 is inderdaad veeeeel te duur, voor een bevestiging met 3 of 4 vijsjes. Ik zal mijn constructie in allu trachten te maken. Kwestie van eens met een ander materiaal te werken.

Verwijderd

Eerlijk gezegd vind ik hem lelijk, maar wel lekker goedkoop en daar gaat het om. _/-\o_ Als je die driehoek van dun staal had gemaakt zou het er al strakker uit hebben gezien. *kijk in bakken op het industrieterrein. 8)

• Opperhoof
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 15:54
(jarig!)
ik mis alleen even hoe je die beamer nou aan het plankje hebt vast gemaakt? met die 3 afstandschroeven?? en heb je daar extra gaatjes voor geboord of ipv de pootjes???

• Dj Neo Ziggy
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 29-12-2025
Kan alleen niet uitvinden hoe je die plank aan je beamer heb vast gemaakt. Hoe staat het hitte afgifte? wordt die niet onwijs belemmerd?

Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling

• Jarlian
In het plankje heb ik 3 gaatjes geboord waardoor het boutje kan bewegen. Het boutje is door het plankje heengehaald en in de (vaste) ophangpunten van de beamer geschroefd. (Er zitten punten met schroefdraad in speciaal voor ophanging) Het boutje word aan de bovenkant van de plank vast gehouden door het moertje met de ringetjes. En als je het moertje naar boven of naar beneden draait, komt het boutje verder uit het plankje.

De warmtestroming komt verder niet in gevaar. Lucht in-en outtake zitten aan de voor-en achterkant van de beamer.

[ Voor 21% gewijzigd door Jarlian op 22-05-2004 12:40 ]

"Never argue with a fool. He will only drag you down to his level and beat you on experience."

• wrcveen
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 22-12-2025
Hoezo een driehoekkig plankje? Waarom niet gewoon net zo groot als je beamer?

• Pixal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Pixal

Mijn poes popelt.

Mijn klik'n'go systeem voor lanparties. Moet huiskamer van mn ouders ervoor verbouwen dus mag geen gaten in plafond boren :)

Ik schuif hem tussen de kast en het plafond. Ik heb het gemaakt van wat hout wat nog op zolder lag en zonder berekeningen, anders was het vast mooier geworden. Maar ik kan er zowat aan gaan hangen dus dat zit wel goed :)

Afbeeldingslocatie: http://home.quicknet.nl/qn/prive/ph.vanparreeren/mylanparty/feblan2004/images/projcam.jpg

aangezien het een beetje een knullige beamer is heb ik er een plankje voor gemaakt, hij lekt namelijk aardig wat licht via de luchtgaatjes naar buiten en die schijnen recht op je beeld.. dat maakte het er niet mooier op. Dan maar blokkeren.
Hij haalt wel 1024x768 en heeft 1000 ansilumen dus ook met wat licht in de kamer is er redelijk mee te werken.

verder is het jammer dat hij erg veel lawaai maakt.. als ie van mij was had ik er al 2x 120 fans opgezet en was ie stil.. mja, de lamp kost 700 euro en die hoef ik niet te betalen dus ik vind t best zo

[ Voor 54% gewijzigd door Pixal op 22-05-2004 17:57 ]

Verwijderd

wrcveen schreef op 22 mei 2004 @ 17:25:
Als ik naar zijn plaatjes kijkt, lijkt het er op dat zijn beamer 3 bevestigingspunten heeft. Vandaar het driehoekige plankje.

Als ik TS was zou ik nog veel 'overbodig hout' wegzagen, dus ipv. dat plankje driehoekig te maken, zou ik 'm in T-vorm zagen. Ik weet niet wat die beamer weegt, maar iets dunner hout zou denk ik ook al mooier zijn..

Voor de rest natuurlijk een perfecte manier om EUR 140 te besparen.
Mijn klik'n'go systeem voor lanparties. Moet huiskamer van mn ouders ervoor verbouwen dus mag geen gaten in plafond boren
Lol.. geen gaten in het plafond, maar wel zo'n constructie op de kast? Gaten in het plafond kun je best zo afwerken dat je ze, als je ze niet gebruikt, niet ziet..

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 22-05-2004 17:53 ]

• Pixal
  • Niet online

Pixal

Mijn poes popelt.

Verwijderd schreef op 22 mei 2004 @ 17:51:

Lol.. geen gaten in het plafond, maar wel zo'n constructie op de kast? Gaten in het plafond kun je best zo afwerken dat je ze, als je ze niet gebruikt, niet ziet..
die constructie verdwijnt natuurlijk na de lan zo weer de schuur in, ook als ik de gaten afwerk zal mijn vader me doodschieten als ik in zn muren boor voor zoiets :)

moet alleen elke keer drie schroefjes in de beamer jassen.. exact zoals de TS doet met een moertje en een ringetje.. zo is hij perfect te fine tunen maar hij hangt meestal in een keer goed omdat ik mijn constructie met mijn 2 linkerhanden in één keer kaarsrecht in elkaar had zitten 8)7

• Danster
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 19-07-2024
of zo ;) kosten...15 euro

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/d.kuiper4/PICT0066.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/d.kuiper4/PICT0067.jpg

Oh de kabels zijn nu niet meer zichtbaar

[ Voor 14% gewijzigd door Danster op 23-05-2004 00:12 ]

• bigfoot1942
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online
maar met duct-tape kan het natuurlijk ook, mits je genoeg gebruikt.
5 minuten werk, en je hoeft geen gaten te boren :Y)

on-topic: Danster, jij hebt echt een hele mooie oplossing. Alleen zou je die poten niet nog iets korter maken of belemmer je dan de airflow?

• Danster
  • Laatst online: 19-07-2024
bigfoot1942 schreef op 23 mei 2004 @ 00:16:

on-topic: Danster, jij hebt echt een hele mooie oplossing. Alleen zou je die poten niet nog iets korter maken of belemmer je dan de airflow?
Thx :) Maar het heeft meer te maken met keystone. Des te minder des te beter natuurlijk.

Verwijderd

Pixal schreef op 22 mei 2004 @ 17:48:
Mijn klik'n'go systeem voor lanparties. Moet huiskamer van mn ouders ervoor verbouwen dus mag geen gaten in plafond boren :)

Ik schuif hem tussen de kast en het plafond. Ik heb het gemaakt van wat hout wat nog op zolder lag en zonder berekeningen, anders was het vast mooier geworden. Maar ik kan er zowat aan gaan hangen dus dat zit wel goed :)

[afbeelding]

aangezien het een beetje een knullige beamer is heb ik er een plankje voor gemaakt, hij lekt namelijk aardig wat licht via de luchtgaatjes naar buiten en die schijnen recht op je beeld.. dat maakte het er niet mooier op. Dan maar blokkeren.
Hij haalt wel 1024x768 en heeft 1000 ansilumen dus ook met wat licht in de kamer is er redelijk mee te werken.

verder is het jammer dat hij erg veel lawaai maakt.. als ie van mij was had ik er al 2x 120 fans opgezet en was ie stil.. mja, de lamp kost 700 euro en die hoef ik niet te betalen dus ik vind t best zo
omfg, wat een constructie :D

• xdc
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23-11-2025

xdc

Vogels Speaker muursteunen type nr VLB411 , kosten 24,95 voor 2 stuks steunen. (heb er nu 1 over) max belastbaarheid 25 kg

Houten Plankje a 4,99

M6 Bouten. a 1.70

Totale kosten 31.64 Euro

Het resultaat
dient nog afgewerkt te worden .... maar voorlopig

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~jvsteeg/htforum/DSCF0037.JPG

slimmehotspot.nl

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Ziet er allemaal goed uit! Ik zou haast zeggen dat iedereen hun constructie hier maar moet posten :) Leuk om te zien.

"Het grote 'Hoe hang ik mijn beamer goedkoop aant plafond?'-topic" ;)

[ Voor 19% gewijzigd door Room42 op 23-05-2004 12:51 ]

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

• Jarlian
Ik dacht zelf, hoe minder hout zichtbaar, des te mooier
Als ik TS was zou ik nog veel 'overbodig hout' wegzagen, dus ipv. dat plankje driehoekig te maken, zou ik 'm in T-vorm zagen. Ik weet niet wat die beamer weegt, maar iets dunner hout zou denk ik ook al mooier zijn..
De beamer weegt 2 a 3 kilo ofzo. Een T-PLankje zou idd mooier zijn. Maar ik denk niet dat ik jofel zou slapen. Stevigheid mocht niet ten koste gaan van mooi-igheid. Ik dacht dat een T-vorm, met de houtstructuur, misschien voor zwakke plekken kon zorgen. Zou me rot schamen als mn beamertje op een ochtend op de grond zou liggen :) Maargoed, had ik wat dikker hout of metaal gebruikt had ik t zeker zo gedaan! :)

Vind die van Danster ook erg mooi. Hij had wel wat dichter tegen t plafond gemogen IDD. XDC, die 25 kilo belastbaarheid, werkt die ook andersom? je hebt em op de kop hangen toch? Complimenten!

Wel tof dat t iedereen zijn eigen constructies post! Keep it up! De mooiste doe-het-zelf beugel krijgt een biertje van me! :7

Verwijderd

@xdc

waarom heb je een 4:3 scherm? (je overigens een beetje een open dir op je site..)

ik hebzelf een soortgelijke kruiskoppeling als de vogels-steun van xdc alleen met daarboven op gelast een buis bestaande uit 2 schroefbare delen zodat ik de projector ook nog loodrecht op de muur kan richten. het geheel is met zinkspray (?) gespoten in een zelfde glanzende grijze kleur als mn panasonic. kheb helaas geen foto's, die volgen tzt dan is het ook wat duidelijker

• marcellos
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 31-12-2025
Ik heb een TV steun bij de Praxis gekocht voor € 10,00 (inclusief schroefjes) en in de TV steun heb ik nieuwe gaatjes geboord om de beamer zo onderste boven erin te kunnen schroeven (de "ceiling mount" optie van de beamer).
Afbeeldingslocatie: http://www.area151.com/beamer.jpg
de beugel is op zich niet nodig omdat de beamer in de TV steun is geschroefd

• Pixal
  • Niet online

Pixal

Mijn poes popelt.

Danster schreef op 23 mei 2004 @ 00:11:
of zo ;) kosten...15 euro

[afbeelding]

[afbeelding]

Oh de kabels zijn nu niet meer zichtbaar
kan je die beamer niet op ceiling projection instellen eigenlijk? de hoek waarmee een beamer op de muur schijnt is meestal zo gedaan dat de beamer gewoon horizontaal geplaatst kan worden. Als ie op zn kop hangt heb je toch geen keystone nodig?

• Jarlian
Dit is dan het "geverfde en schoongemaakte" resultaat! Ook heb ik de grote zwarte boutjes vervangen door wat kleinere metaal-kleurige. Een hele verbetering al zeg ik t zelf :*)

Afbeeldingslocatie: http://195.169.212.216/webcam/jarlnl/images/beamer/vooraanzichtfinal.jpg

[ Voor 34% gewijzigd door Jarlian op 24-05-2004 19:17 ]

Verwijderd

Ziet er allemaal goed uit mensen! Tis dat ik geen plaats heb voor een Beamer, anders had ik er denk ik ook al lang één gehad :-)

• Jarlian
Verwijderd schreef op 24 mei 2004 @ 19:34:
Ziet er allemaal goed uit mensen! Tis dat ik geen plaats heb voor een Beamer, anders had ik er denk ik ook al lang één gehad :-)
Geen plaats? Hij kan toch aant plafond?? :P

• Tweeke
  • Niet online
Jarlian schreef op 24 mei 2004 @ 20:02:
[...]

Geen plaats? Hij kan toch aant plafond?? :P
Killer_Sam is dakloos :+

Maar ik vind de oplossing van de TS nog best stijlvol hoor!
* Tweeke ziet mogelijkheden voor een beamer in z'n kamer... :P

The fact that a believer is happier than a skeptic is no more to the point than the fact that a drunken man is happier than a sober one. George B. Shaw

• Jarlian
Thnx! :) Moet zeggen dat ik ook erg tevreden ben na mn aanpassingen.... doordat het plankie dezelfde kleur heeft als het plafond valt de steun juist minder op. Zo valt de (mooiere) beamer juist weer meer op. Ik ben nu bezig met het projectiescherm... heel gedoe allemaal. hoop nog meer pics van andere beamersteuenen te zien!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Ja netjes zo! Hoef je je niet voor te schamen! :)

offtopic:
stop es ff met die vieze url in je plaatjes, joh :P

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Verwijderd

Als je er een betalen kunt.. Neem dan een 'lichte' beamer... Heb er een die zo'n 9 kilo (!!) weegt.. Duct tape werkte dus niet echt, maar ik heb 'm (heel crea bea) met kettingen opgehangen, die ik door het plafond (dus vanuit een verdieping erboven) heb getrokken. Dit werkt dus alleen goed als je in een klote studentenhuisje zoals ik woon, of je moet hele lieve bovenburen hebben ;) Alvast suc6 ermee!

Verwijderd

marcellos schreef op 23 mei 2004 @ 15:20:
Ik heb een TV steun bij de Praxis gekocht voor € 10,00 (inclusief schroefjes) en in de TV steun heb ik nieuwe gaatjes geboord om de beamer zo onderste boven erin te kunnen schroeven (de "ceiling mount" optie van de beamer).
[afbeelding]
Ik moet zeggen dat ik dit wel een zeer goed id vind :D

Ik had zelf ookal wat ideeen op papier gezet maar ehm..kheb nog een tv steun liggen dus :) Denk dat ik al weet wat ik doe :D

Verwijderd

marcellos schreef op 23 mei 2004 @ 15:20:
[afbeelding]
Ziet er mooi uit. Is het de panasonic PT-AE500? Zo ja, kan je mij eens je ervaringen laten weten. De mijne is besteld en zou een dezer toekomen.
gewoon mijn nick, zonder underscores of spaties naar hotmail. _/-\o_

• Jarlian
Heb je foto's Daaz? Was wel benieuwd naar de bevestiging aan de "bovenzijde" ;-)

Verwijderd

Ziet er aardig uit maar de volgende keer graag wat minder reclame voor een bepaalde site.

Zelf vind ik die standaart van 15 euro stuk mooier.

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 25-05-2004 18:35 ]

Verwijderd

Na een beetje zoeken en spelen hangt het beestje omhoog.

Afbeeldingslocatie: http://users.pandora.be/pleuris/pana1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://users.pandora.be/pleuris/pana2.jpg

Afbeeldingslocatie: http://users.pandora.be/pleuris/pana3.jpg

Zoals je kan zien hangt hij niet aan het plafond. Ik had gelukkig nog een stuk truss liggen dat ik zijdelings kon bevestigen. Op deze manier kan ik mijn 140cm breed scherm mooi volkrijgen. Groter is te groot. De kabels en zo zijn voor een andere keer.

Kosten:

€ 12 = 2 Ophangbeugels 6€ - stuk
€ 1.8 =vijsjes

Hout en verf had ik nog liggen

Werktijd 30min, 10 pilsjes bedenktijd :P

• houthakker
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 16:21

houthakker

Poehé

Mooi gemaakt, jammer genoeg heeft mijn philips 4700 (4600) geen ophang punten, of schoefbevestiging, ik kan dat ding dus niet ophangen :(.

Afbeeldingslocatie: http://www.625-net.ru/doc/proectors/philips/pro4600.jpg

Specs

• weeraanmelden
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23-11-2025

weeraanmelden

Opnieuw opstarten...

hoe weet je of je plafond het aan kan?
Misschien een stomme vraag, maar om een app van 1000 euro op te hangen, en dan hopen dat het goed gaat is een beetje te grote gok.

Zijn jullie niet bang als je een keer van huis gaat, en de gordijnen openlaat, dat de verleiding voor sommige mensen te groot wordt?

Hoe doen jullie het met de kabels?
Pc speciaal op een andere plek, of gewoon diep in de buidel tasten voor de 15m+ snoeren?

Verwijderd

houthakker schreef op 10 juni 2004 @ 12:51:
Mooi gemaakt, jammer genoeg heeft mijn philips 4700 (4600) geen ophang punten, of schoefbevestiging, ik kan dat ding dus niet ophangen :(.

[afbeelding]
Als je doet zoals Marcellos is het toch mogelijk? Let er dan wel op dat de projector ook een Ceiling instelling heeft. En misschien best 2 spankabels
weeraanmelden schreef op 10 juni 2004 @ 13:10:
hoe weet je of je plafond het aan kan?
Misschien een stomme vraag, maar om een app van 1000 euro op te hangen, en dan hopen dat het goed gaat is een beetje te grote gok.

Zijn jullie niet bang als je een keer van huis gaat, en de gordijnen openlaat, dat de verleiding voor sommige mensen te groot wordt?

Hoe doen jullie het met de kabels?
Pc speciaal op een andere plek, of gewoon diep in de buidel tasten voor de 15m+ snoeren?
1. Een beton kan geen probleem zijn, en met een beetje verstand weet je wel of het plafond al dan niet sterk genoeg is.
2. Als je bang bent voor inbraak let je er extra op dat alle deuren dicht zijn. Of je gebruikt speciale bouten (bestaat, maar is toch wel nogal duur)
3. Als je €1000 tot €2500 kan uitgeven aan de projector kijk je toch niet op 25 - 50 pleuro's meer of minder. En de kabels zijn nu toch zo duur niet. Met een beetje zoeken zeker niet. Er zijn altijd wel gekken die een kabel van + €150 kopen dien kwalitatief niet beter (of slechter) is dan 1 van €20.

Ik kan er volledig naast zitten, maar als een digitale kabel het signaal doorgeeft, is er dan eigenlijk mogelijkheid tot kwaliteitsverlies (1 of 0 blijft toch 1 of 0)???

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 10-06-2004 15:01 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op 10 juni 2004 @ 14:58:
[...]

Er zijn altijd wel gekken die een kabel van + €150 kopen dien kwalitatief niet beter (of slechter) is dan 1 van €20.
die zijn er ja. Ik snap dat niet. Ik hoor geen verschil (audio dan) tussen een electriciteitskabel en een kabel van € 50 per meter.
Sommige mensen beweren van wel, maar met blinde tests komt vaak naar voren dat er geen verschil is.

Zie ook www.breem.nl

• Jag
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14:30

Jag

Sja, dat lijkt mij in principe ook. Dat geldt dan natuurlijk alleen voor DVI, maar dat wil je zoiezo als het je om de kwaliteit te doen is.
Hoeft trouwens niet per se zo te zijn. Bij slechte verbindingen kan je natuurlijk data verlies hebben en ik weet niet hoe data verstuurd wordt met DVI, maar dikke kans dat daar geen parity zut bij zit. Dan is verloren data ook echt verloren.

Ik heb zelf een DVI kabel van advies 100 euro (voor 10m), dat spul is echt duur (zit gewoon schandalig veel marge op). Maar ik heb het allemaal in 1 koop gedaan en dan leveren ze veel in de op de marge als je een beetje zeurt. Ik heb gemerkt dat DVI kabels van meer dan 3m in lengte moeilijk te vinden zijn voor een acceptabele prijs. Computer winkels (die over het algemeen zeer goedkoop zijn) verkopen ze niet. En de webshop van bijvoorbeeld htforum.nl is echt zeer duur.

Ik heb trouwens bij wijze van test mijn DVI kabel de helft van mijn DVI kabel opgebost liggen, geeft geen problemen. Als ik het uit elkaar haal zie ik geen verschil :).

Verwijderd

Lol is dit jou manier om reclame te maken voor je site ofzo

verder wel leuk gedaan

Verwijderd

Is niet mijn site |:(

• houthakker

houthakker

Poehé

Verwijderd schreef op 10 juni 2004 @ 14:58:
[...]

Als je doet zoals Marcellos is het toch mogelijk? Let er dan wel op dat de projector ook een Ceiling instelling heeft. En misschien best 2 spankabels

[...]
Ja, ik kan wel instelling in de projector om ondersteboven te projecteren, maar het apparaat heeft geen schroefgaten om het ergens aan vans te maken, en het is een "rond" ding.

Specs

• Pixal
  • Niet online

Pixal

Mijn poes popelt.

houthakker schreef op 10 juni 2004 @ 15:26:
[...]

Ja, ik kan wel instelling in de projector om ondersteboven te projecteren, maar het apparaat heeft geen schroefgaten om het ergens aan vans te maken, en het is een "rond" ding.
Ook niet als je een klepje oid wegschuift/schroeft? Die ceiling instelling doen ze er niet voor de lol op toch?

• houthakker

houthakker

Poehé

nou volgens mij moet dan het hele omhulsel er af, elke klepje wat standaard open kan, kan ik niets vinden?

Specs

Verwijderd

houthakker schreef op 10 juni 2004 @ 16:05:
nou volgens mij moet dan het hele omhulsel er af, elke klepje wat standaard open kan, kan ik niets vinden?
Vraag het eens aan de verkoper. Die man (of vrouw) zou dat toch moeten weten, of kunne opzoeken! :9

• Rappie
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-12-2025
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/the.raptor/bios/normal_DSCF0014.jpg

nog een cheape oplossing :) gewoon op een plank zetten ....

btw die truss is niet zo cheap ;) dus die teld niet

Verwijderd

Rappie schreef op 10 juni 2004 @ 20:06:
[afbeelding]

nog een cheape oplossing :) gewoon op een plank zetten ....

btw die truss is niet zo cheap ;) dus die teld niet
De truss had ik al :9 , is alleszins goedkoper als een dak ;)
Pagina: 1