Toon posts:

[Raid] Array crash

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Vanmorgen wou ik mijn PC zoals gewoonlijk aanzetten, doch ik kreeg een foutmelding, en de boodschap dat ik deze zou kunnen verhelpen met windows systeem herstel. Dus de Winxp cd-rom opgesnort, F6 duwen voor de drivers van de Fasttrack TX2000 te laden, en dan R gekozen om het herstel programma te starten. ik kan dan kiesen uit 1: C:/windows
en als ik dan 1 opgeef dan gebeurt er een hele lange tijd niks... Tot ik dan van louter ellende opgeef, ook wanneer ik op de 2 seagate 20 GB in raid 0 opnieuw probeer windows te installeren, gaat ie op zoek naar de vorige windows installatie en gebeurt er weer zeer ruime tijd niks. Dan heb ik maar een een schijfje uit de kast gehaald en daar windows op geinstaleerd zonder de raid schijven. Achteraf de raid weer aangesloten, en ik kan deze nu perfect zien. Ik ben nu de bestanden die ik nodig heb op de huidige schijf over te zetten. En hink nu aan tegen een volledige format van de 2 raidschijven, zodat ik weer al mijn software moet installeren. wat erg veel tijd in beslag neemt. Is er geen mogelijkheid om alsnog de windows partitie terug werkende te krijgen, als ik me goed herinner zeurde ie om de system dir.