Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

120mm fan blueprintje?

Pagina: 1
Acties:
  • 27 views sinds 30-01-2008

• Pakjebakmeel
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20-11 15:14
hallo daar, ik heb net een gat gecreerd in mijn chieftec maar zoek nu zoon blueprintje van een 120mm gat MET gaatjes. (schematische tekening gat + gaatjes ) Dan kan ik deze zoow overtrekken en uitboren. Ik ben al een paar uurtjes bezig op google maar "120mm blueprint" e.d. zoekqueries leveren niet veel resultaat op.

Wie o wie weet waar ik dit kan vinden?

• E-Vix
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 26-11 15:09

E-Vix

Nu met sneeuw!

Pak je fan en trek hem over zou ik zo zeggen :?
Neem anders Photoshop of een ander programma waar je mee uit de voeten kunt. Teken een vierkant van 120 x 120 mm, zet daar exact in het midden een cirkel met een doorsnede van 120 mm (raakt dus aan alle kanten het vierkant), en zet in alle 4 de hoeken 4 kleine cirkeltjes met een doorsnede van 4 mm. Dan ben je er als het goed is ook.

Failed opening '/home/users/7942/signature.inc' for inclusion (include_path='.:') in /home/www/got/userstats.php on line 25

Verwijderd

Weet niet hoor maarreh, oplossing:

1 Leg fan op kast
2 Trek met potlood gat fan en schroefgaatjes over
3 Zaag / boor het zooitje uit
4 Schroef fan vast

Damn you E-vix

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 22-05-2004 10:16 ]

• E-Vix
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 26-11 15:09

E-Vix

Nu met sneeuw!

Failed opening '/home/users/7942/signature.inc' for inclusion (include_path='.:') in /home/www/got/userstats.php on line 25

• Pakjebakmeel
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20-11 15:14
Ah, dat JA ! kwl, dank. overtrekken had ik al geprobeerd maar da ging niet zoow super aangezien de fan te dik is =/ potlood kan niet door het gaatje ;)

tnx alot =)

Verwijderd

fan (of fanguard) stevig vastkleven op de plaats waar hij moet komen,
met een kolomboormachine (voorzichtig) door de gaatjes boren ;)

• ozzie1987
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 20-11 22:02
Deze vraag had hier niet moeten staan eigenlijk. Volgende keer eerst goed kijken bij de veel gestelde vragen. Frequently Asked Questions CME
hier staat bijna alles wat je moet weten. dan klik je boven in op "Hoe maak ik blowholes?" en je scrolled een beetje naar onder en daar vind je prints van bijna alle soorten fans.

specs:Intel i7 8700K Asus STRIX 2080ti, 16GB memory,2x Samsung 960 1TB SSD, 2x WD Black4TB

• spydrone
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 17-10 17:50
hier check hier voor een goede overtrek....
http://faq.tweakers.net/cme/120mm.pdf

suc6

• AcouSE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-11 14:31

AcouSE

Swedish Chef

Staat in de faq :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.