Toon posts:

te weinig stekkers aan mijn voeding..???!!!?!?!?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb pas een dvd speler aan mijn computertje hangen, maar ik heb er in totaal al 4 cd-roms in zitten. ik kom stroomstekkers tekort, kan ik dan gewoon stekkers van een andere voeding doorverbinden aan de ingebruik zijnde stekkers??? maar wat gebeurt er dan met de stroom... krijgt een onderdeel dan teweinig als ik nou zo'n stekkers splits in tweeen?

• Tmaster
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-07 19:52
ja je kunt gewoon gebruik maken van een splitter!
wees niet bang dat de overige devices te weinig stroom krijgen.. lol. die krijgen genoeg ! (had zelf ook voeding stekkers te kort)

• Tmaster
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-07 19:52
hmmm, trouwens je hebt wel veel cd roms er aan hangen..
ik hoop wel dat je een 300watt voeding hebt?!

• Halfkakkende
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 28-08 10:54

Halfkakkende

Vandring

Misshcien een tweede voeding een oplossing? :P

MUZIEK!

Verwijderd

Als je van een 12 speed naar een 24 upgrade mag die 12 eruit hoor ......

• Rempage0611
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23-09-2025

Rempage0611

9405 WP @ 2x SMA Sunny Boy

Gewoon aansluiten en dan ff met mbm kijken of je voltages nog wel een beetje kloppen. Ik heb ook me thunderbird aan een 230 watt voeding hangen, en heb 7 fannen in me comp... de meeste voedingen trekken het wel.
Een vriend van me had een 50 watt peltier op ze voeding aangesloten, ook een +- 230 watt voeding, die voeding trok het ook, hij werd alleen een beetje warmer dan normaal, maarja BOEIE

Verwijderd

Je hebt ook nog zo iets als een 450 watt voeding :9

Verwijderd

Topicstarter
nou... ik heb gelukkig een 300w voeding. ik ben niet van plan de 2 branders van me eruit te halen (plex 8x4x32 & 12x4x32)
maar genoeg spanning moet ik dus wel krijgen volgens jullie? dan zal ik wat splitters gaan kopen. trouwens, ik heb hier nog een 300w voeding los liggen, hoe kan ik hier van gebruik maken. ik heb dat hier ergens gelezen, maar kan iemand me vertellen hoe ik 2 voedingen aan elkaar moet verbinden? krijgt de mobo en alle andere apparatuur niet iets te veel van het goeie?

groetjes....

ps. hoe zetten jullie die gezichtjes enzo hier op een berichtje?

• Klippy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20:51

Klippy

Still Game

Je moet op die andere voeding dan natuurlijk allen die CD writertjes enz. aansluiten, hoe wil je nou 2x voeding op je mobo zetten :?
En die 'gezichtjes' :P staan toch onder dat vakje waar je net je berichtje in getypt hebt :? |:(

Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO

Verwijderd

Topicstarter
ik bedoel, de voeding springt toch pas aan als je op de powerswitch drukt? hoe moet je dat met 2 voedingen doen?

burrp :r

• WFvN
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 25-08 07:22

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Op woensdag 20 december 2000 20:32 schreef oO0SmOkE0Oo het volgende:
ik heb pas een dvd speler aan mijn computertje hangen, maar ik heb er in totaal al 4 cd-roms in zitten. ik kom stroomstekkers tekort, kan ik dan gewoon stekkers van een andere voeding doorverbinden aan de ingebruik zijnde stekkers??? maar wat gebeurt er dan met de stroom... krijgt een onderdeel dan teweinig als ik nou zo'n stekkers splits in tweeen?
Wow... 4 stuks.... i guess dat je scsi hebt???

Verwijderd

Topicstarter
nope, geen scsi >:)

Verwijderd

Topicstarter
maaruh, hier op de tweakers site, staat toch een document over het gebruik van 2 voedingen? ik kan 't niet vinden?

• koekum
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 01-12-2022

koekum

Case....., net als m'n broer!

Ga eens kijken bij herman

Een cliche is ooit origineel begonnen

Pagina: 1