Toon posts:

links met rechts verwisseld??

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik weet dat er al 10.000 topics over dit onderwerp geopend zijn,Maar ik kon er geen een vinden die de echte oplossing heeft geboden.
Overal in ieder topic word er gezegd: "draai je spekers om,draai je headset om en soldeer een audio kabel in elkaar" waarbij je links en rechts verwiseld, maar dat werkt zo toch niet wij zijn tweakers en willen alles goed voor elkaar hebben toch?

Goed hier mijn probleem,
Ik kwam gistermiddag tot de ontdeking dat de mic van mijn headset kapot was (LEES:VEEL KRAAKTE). :(
Dus ik dacht koop een nieuwe zo gezecht zo gedaan.
Ik plug hem in en ik hoor een heel erg naar laag vervormd geluid, Dus ik denk nou dan gooi ik er wat hogetonen bij en dan gaat het wel weer.
Wil ik Counterstrike gaan spelen merk ik dat links rechts zit en rechts links. :'(
Als er rechts iemand voor mij loopt dan hoor ik hem links voor (op zich wel grappig maar toch erg irritand). weet iemand hoe ik in het register de drivers kan bij werken want ik heb al 4 verschillende versie drivers geprobeert ik heb win xp al een keer opnieuw geinstaleerd O-) win amp verwijdert virus gescanned ik weet het anders ook niet meer :? help!! A.U.B.

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
stom idee, maar heb je je headset wel goed op? :+
Klopt Winamp wel als je links/rechts schuift?

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Verwijderd

Topicstarter
ja heb de headset goed op
en nee win amp is ook omgedraait (lees: verkeert om)

• Sgrovert
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 28-02 16:34
Als je met tulp stekkertjes werkt, kijk even of deze misschien verwisseld zijn.

Het is ook wel mogelijk dat er een foutje in je headset zit. (lees verkeerd bedraad).

Lost In Music

Verwijderd

Topicstarter
De oplossing is geboden het was een nieuwe headset ,waar van ik het merk niet ga noemen wand de bijde schelpen waren verkeerd om gesoldeert.

Sorry dat ik hier voor een topic heb geopend maar ik snapte er nix meer van en was echt ten einde raad. iedereen bedankt voor jullie reacties.

• sdomburg
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09-2024
Stereo omdraaien...

edit: lama :(

[ Voor 17% gewijzigd door sdomburg op 23-05-2004 01:36 ]

Verwijderd

Ik heb wat geneuzel over spelfouten verwijderd. Graag ontopic reageren. :)
Pagina: 1