Professioneel Heftruck Syndroom
ff cablemesh kope en voeding meshe dus, ziet er voor de rest wel geinig uit
Regular meth users are referred to as tweakers, so-called because they can go ALL TWEAKEND LONG, BABY. They can be awake for three to fifteen days straight: irritable, violent and paranoid.
gebruik liever een dremel of iets dergelijks om dit soort dingen uit te zagen...
ik weet dat ik hierover eigenlijk mijn mond zou moeten houd, afwerking is ook mijn zwakke punt, maar dat betekend wel dat ik dus uit ervaring spreek...
je plexie case is wel errug netjes! complimenten! keep up the good work!
[ Voor 10% gewijzigd door Jgsvuden op 22-05-2004 00:42 ]
>>>> Citroën AX GTI <<<<
Making an ass of myself since the 70's
je hebt gewoon een standaard case gekocht en wat fanguards er op gegooit en je kabels weg ge werkt. aan de andere kant is het bouwen van die case al een opgave.
enne over je andere mod tja niet echt mijn smaak en ook de afwerking is nu niet wat je zegt erm mooi
Game PC
2 Post or Not 2 Post What's the question ?
"If it ain't broken, you didn't try hard enough"
whehe,shaggy8675 schreef op 22 mei 2004 @ 00:41:
Mmhh, leuk ding, maar een beetje "PC-magazine" standaard..
is daar niet al een echt goede term voor?
Verwijderd
De tweede niet echt, dat is premod zo hopa uit de winkel het enige wat je er zelf nog aan moet doen is het in elkaar bouwen.
Het gene waarom ik geen plexi kast zou kopen is alleen al om de kabel benden. Probeer met wat kabelmesh je kabels weg te werken dan ziet het er al een heel stuk beter uit.
Grap
Vind 't wel mooi hoor, maar redelijk standaard.
Btw, die site echt k*t ingedeeld.. misschien de pics eens thumben?
En Nederlandse tekst maar een Engelse poll
[ Voor 16% gewijzigd door Rone op 22-05-2004 01:14 ]
PC1: 9800X3D + RX 9070 XT || PC2: 5800X3D + RTX 3080 || Laptop: 7735HS + RTX 4060
Verwijderd
Premod kasten en het posten van een losse link is niet de bedoeling in losse modtopics. Zie ook de CME Policy. Je kunt evt. wel je zelf gedane mods van je witte kast posten in [rml][ CM] Het "Post hier je kleine mods" topic - Deel 7[/rml]
Je site geeft foutmeldingen:
Fatal error: Call to undefined function: run_poll() in /data/members/free/tripod/nl/d/f/s/dfsclan/htdocs/caseing/index.php on line 120
[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 22-05-2004 01:18 ]
Dit topic is gesloten.
![]()