Winamp 5 jump to file prob

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Zit met het volgende probleem.
1) Als je een playlist hebt ingeladen in Winamp en je dan d.m.v. de J toets naar een bepaald nummer wilt springen, doet hij dat ook geen probleem. Is dit nr vervolgens gedaan met spelen, gaat hij gewoon verder met het nummer dat daar 'onder' stond.

2) Ik wil nu hetzelfde bereiken via de media library (alt+L), omdat je dan veel meer info over het betreffende nummer krijgt. Maar als je dus een search doet en het nummer laat draaien. Dan wordt er niet gewoon naar het nr gesprongen maar wordt het nr als playlist ingeladen in winamp. Alle nrs die dus al in de playlist op dat moment zaten, verdwijnen. Wil je ze terug, moet je ze manueel opnieuw inladen. Is het resultaat van je zoekactie dus 1 enkele song dan wordt je playlist 1 song groot. Zoek je bv. op rock, dan wordt je playlist alle rocknrs die je hebt.

Mijn vraag is dus nu: is het mogelijk om via de media library gewoon te springen naar een bepaalde song, en dat hierna gewoon wordt verdergegaan met de "oorspronkelijke" playlist of werkt het enkel zoals beschreven in stap 2?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdomburg
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09-2024
Rechtermuisknop inde library en de enqueqe to... doen. Komt 'ie achteraan in de playlist te staan, kan je er dan met j naar toe jumpen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Inderdaad, op deze manier wordt er niet elke keer een nieuwe playlist aangemaakt. Het nadeel is echter wel dat je dan meerdere keren dezelfde song(s) in je playlist hebt staan.

Maar gewoon springen, zonder een nieuwe playlist aan te maken en dus zonder dubbele nummers (in de media library), is dat ook mogelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
*bump*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stevenP
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 19-09 20:43
ik volg je niet helemaal...

kan je wat meer uitleg geven? :X

Gasloos! 3100Wp Z, 2150Wp W, Panasonic 5J monoblock, Panasonic 150L WPB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Tja, ik heb het zo duidelijk mogelijk proberen uit te leggen in de startpost denk ik.
Misschien is het zo duidelijker:
als je een bepaalde song selecteerd of via andere criteria selecteert via de media-library word(en)t deze song(s) als playlist ingeladen. De playlist die op dat moment actief was verdwijnt en de nieuwe playlist verschijnt.

Ik zou dus graag de media-library willen gebruiken omwille van de uitgebreide zoekfunctie, maar dus graag een enqueue zien ipv een overschrijving van de huidige playlist
Pagina: 1