Firewire kaart + Antec kast--> pin layout?

Pagina: 1
Acties:

• vleppyniles
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17-11-2023
Goeie avond mensen,

We zitten hier met een probleem. M'n buurjongen heeft een Antec AMG kast en die heeft een frontpanel met usb en firewire.

Hij heeft een Asus Firewire kaart gekocht met een interne en externe connector. De interne bestaat uit één rij van acht pinnetjes.

De kast heeft een firewire ingang met bijhorende draadjes. Echter het zijn zes draadjes en geen idee in welke volgorde die moeten op die asuskaart.

Wat al gedaan:
Search gebruikt--> topic gevonden echter zonder resultaat
Google gebruikt--> Hetzelfde liedje
Boekje kast --> niets bruikbaars voor een firewire kaart.

Wie oh wie, heeft een oplossing voor mij?

Verwijderd

Dit hebk gevonden op de site van antec

The color code for the firewire connection is as follows:
VP = white
VG = black/white and black
TPA- = blue
TPA+ = yellow
TPB- = green
TPB+ = yellow/black

Hopelijk ben je er iets mee

• vleppyniles
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17-11-2023
Deze kleuren heb ik ook gevonden in het Antec boekje maar in welke volgorde ze moeten is mij niet bekend...

6 draadjes voor 8 pinnetjes en in welke volgorde?

• vanaalten
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12:52
Lijkt mij dat je in de documentatie van die firewire card moet zoeken naar de beschrijving van die pinnetjes - en dan de juiste pinnen verbinden met de gekleurde draadjes.

Het stomme is alleen dat ik op de Asus website zo snel geen losse firewire-kaart kan vinden. Je weet zeker dat het een Asus was? Zo ja, kijk dan eens in de bijgeleverde documentatie of er een pinbeschrijving van die interne connector is.

EDIT: het lijkt er op dat Asus wel een firewire kaart had, maar er mee gestopt is. Op de website niets over te vinden, op de ftp site alleen de drivers, geen handleiding. Ofwel, je zal het moeten doen met de handleiding die er bij zat...

[ Voor 23% gewijzigd door vanaalten op 22-05-2004 11:21 ]