Ik dus ben op zoek naar een 3e hardeschijf om van te booten. Op dit moment hangen er al 2 Western Digital 120GB SATA schijfjes in raid 0 in, maar die worden na een tijdje toch wel wat trager
(schijnt normaal te zijn als je je raid 0 schijven voor boot gebruikt) Dus ik wilde er graag nog klein P-ATA schijfje bij om van te booten.
Deze schijf moet natuurlijk wel lekker snel en betrouwbaar zijn
Ik heb dus eens wat zitten googlen, maar ik kon eigenlijk alleen maar reviews vinden van grote hardeschijven... Het kleinste wat nu nog te koop is is 40gb volgens mij, dat is eigenlijk al veels te groot, maarja zo duur is dat nou ook weer niet 
Nu wilde ik dus hier even wat advies vragen, welke kleine P-ATA hardeschijf het beste voor mij zou zijn. Dus bij deze
Trouwens een SATA versie kan niet, mijn NF7-S heeft maar 2 SATA aansluiting en die zijn dus al in gebruik
Ik heb natuurlijk ook al even in de pricewatch zitten kijken en de volgende modellen leken me wel aantrekkelijk:
• Maxtor 40GB (DiamondMax Plus 8, 7200rpm, FDB)
• Seagate 40GB (Barracuda 7200.7, 7200rpm)
• Western Digital 40GB (WD400JB, 7200rpm, 8MB)
Deze schijf moet natuurlijk wel lekker snel en betrouwbaar zijn
Nu wilde ik dus hier even wat advies vragen, welke kleine P-ATA hardeschijf het beste voor mij zou zijn. Dus bij deze
Trouwens een SATA versie kan niet, mijn NF7-S heeft maar 2 SATA aansluiting en die zijn dus al in gebruik
Ik heb natuurlijk ook al even in de pricewatch zitten kijken en de volgende modellen leken me wel aantrekkelijk:
• Maxtor 40GB (DiamondMax Plus 8, 7200rpm, FDB)
• Seagate 40GB (Barracuda 7200.7, 7200rpm)
• Western Digital 40GB (WD400JB, 7200rpm, 8MB)
[ Voor 20% gewijzigd door McFlipp op 21-05-2004 21:33 ]
Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop