[Iconen]Hoe installeren?

Pagina: 1
Acties:

• sjaakaq
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 27-08 15:02

sjaakaq

It might get loud

Topicstarter
Ik wilde graag mijn standaard Windows iconen beranderen. Nu heb ik van een site mooie iconen gedownload...echter, hoe installeer ik deze? Ze zitten niet in een inconset file oid (die je met StylePX installeert), het is gewoon een map met een heleboel .ico bestanden.

Hoe zorg ik dat mijn computer deze iconen gaat gebruiken?

leoaq.fm // Jeune Loop

• Billie
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 30-08 08:32
Rechtsklikken @ file -> Eigenschappen -> Ander pictogram. Of als je bepaalde icons voor filetypes wilt kan je met Resource Hacker in shell32.dll gaan hacken. :)

• MaximusTG
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
(overleden)
Welnee, dat hoeft helemaal niet via Resource Hacker. (je hebt toch XP?)

Gewoon in Windows Explorer --->tools>folder options>file types. Daar kun je alle icoontjes veranderen. Ook de icoontjes die worden weergegeven voor bv de c-schijf.
Er staat trouwens toch op die site van Iceman hoe je ze kunt installeren?

offtopic:
Zijn het toevallig die OSX-iconen van Iceman? je hebt em ontvangen dus ;) graag gedaan

[ Voor 20% gewijzigd door MaximusTG op 21-05-2004 21:33 ]

Zin in pizza? Probeer 'mijn' pizzarecept eens! Laatste versie pizzarecept Blog:KookKompas

• sjaakaq

sjaakaq

It might get loud

Topicstarter
Aha ok ik snap het, maar het moet dus allemaal stuk voor stuk. Jammer aber helaasch.

Nog tenks voor de mail Maximus :)

leoaq.fm // Jeune Loop

• Gerwin
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08-06-2025

Gerwin

Ik ben er klaar voor!

leokennis schreef op 21 mei 2004 @ 21:21:
Ik wilde graag mijn standaard Windows iconen beranderen. Nu heb ik van een site mooie iconen gedownload...echter, hoe installeer ik deze? Ze zitten niet in een inconset file oid (die je met StylePX installeert), het is gewoon een map met een heleboel .ico bestanden.

Hoe zorg ik dat mijn computer deze iconen gaat gebruiken?
Beranderen in één keer word moeilijk, dat moet je allemaal één voor één veranderen. :) Rechtsklik en Eigenschappen zoals eerder gezegd, wil je alles veranderen en wat bedoel je met "installeeren"?

Station van Gerwin Prins op Apple Music

• sjaakaq

sjaakaq

It might get loud

Topicstarter
Installeren= soms heb je iconsets. Dat is 1 bestand met iconen. Die kun je in StyleXP openen en dan verandert ie gelijk van heel veel dingewn het icoon.

BTW desktop nu:
Afbeeldingslocatie: http://picserver.student.utwente.nl/view_image.php/3UJ1653O5P0A/picserver.jpeg
-DesktopX voor de iconen, die groter worden on-hover.
-Dat IEx ding rechtsonder is een Exposé 'emulator'
-En wat iconen. Ik heb alleen die iconen op het bureaubald aangepast :)

leoaq.fm // Jeune Loop

Pagina: 1