Om mijn Palm te kunnen registeren bij Palm computing (wat ik graag wil) moet ik het serie nummer invoeren, maar door het vele gebruik ik het serienummer wat volgens mij onder de streepjescode op de achterkant heeft gestaan, weg geveegd. Kan iemand mij het serie nummer van een Palm IIIe (special edition) sturen? Bedankt! (gerritjr@yahoo.com)
Bij mijn Visor staat het aan de binnenkant van het klepje over de batterijen.
Fuji X-T1 | XF14mm F2.8 R | XF23mm F1.4 R | XF35mm F1.4 R
Nikon D800 | AF-S 24-120/f4 VR2 | AF-S 50/f1.8G
Computer specs
het staat ook ergens in je prefs. ik heb een palm5 waarbij hij op de achterkant staat. is alleen erafgegaan door gebruik. staat ergens in de palm.....
Waar denk je dat zo'n registratienummer voor isOp woensdag 20 december 2000 20:09 schreef gcb het volgende:
Om mijn Palm te kunnen registeren bij Palm computing (wat ik graag wil) moet ik het serie nummer invoeren, maar door het vele gebruik ik het serienummer wat volgens mij onder de streepjescode op de achterkant heeft gestaan, weg geveegd. Kan iemand mij het serie nummer van een Palm IIIe (special edition) sturen? Bedankt! (gerritjr@yahoo.com)
Unieke codes....... je heb dus geen ruk aan de code van een ander!!!!!!!
Gewoon in je "applications" (huisje) kijken, menu->info->Version. Daar staat je ID, dat is bij mij hetzelfde als mijn serial (palmVx)
Pagina: 1