Toon posts:

Probleem met online iGshop van iGeneric

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb geprobeerd om de online webshop van iGeneric aan mijn forum toe te voegen. Helaas krijg ik hem niet werkend. Ik heb redelijke ervaring met php maar dit probleem krijg ik met geen mogelijkheid opgelost.

Ik krijg onderstaande foutmelding:
Fatal error: Cannot redeclare clear_parse() in /var/www/html/shop/class.FastTemplate.php on line 661

Via de website van iGeneric krijg ik geen reactie. Ik hoop dat iemand hier wel het licht ziet en mij aan de oplossing kan helpen.

Bedankt alvast!

• TweakBoy
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 29-08 23:24

TweakBoy

---

waarschijnlijk incompatible met je huidige forum software die ook een functie in zich heeft die clear_parse heet.. dus check even of zij dezelfde FastTemplate versie hebben en laat die include achterwege door het uit te commenteren..

[ Voor 1% gewijzigd door TweakBoy op 21-05-2004 21:21 . Reden: tik fout corrigeren.. ]

---

Verwijderd

Topicstarter
Dat moet volgens mij niet uitmaken. De softare staat in een andere map dan het forum.
www.muiter.nl/shop en www.muiter.nl/modelcars/forum

• TweakBoy
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 29-08 23:24

TweakBoy

---

Verwijderd schreef op 21 mei 2004 @ 21:28:
Dat moet volgens mij niet uitmaken. De softare staat in een andere map dan het forum.
www.muiter.nl/shop en www.muiter.nl/modelcars/forum
of gebruikt je site ook een template parser? als het niet van het forum komt, kijk gewoon even een mapniveau hoger.. misschien is het gewoon die shop dat nogal buggie is

---

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor de tips TweakBoy. Het was (natuurlijk) iets kleins maar ik heb hem nu werkend. _/-\o_