m-m schreef op 21 mei 2004 @ 21:27:
Die base_grey template
IS GEWOON NIET VOOR GOT BEDOELD EN WORDT GEBODEN ALS EEN EXTRATJE, DAT DAAR DUS GEEN GROTE GOT-LOGOS INZITTEN LIJKT MIJ ERG LOGISCH.
Je hoeft niet zo te gaan schreeuwen hoor. Ik begrijp heel goed wat jij bedoeld, maar jij niet wat ik bedoel. De tekst die korakal hier neergezet heeft is helder, alleen
WAS DIE NIET MET DE SEARCH TE VINDEN VOOR MIJ. Ik wist dus niet dat het hier om een unsupported template ging.
Los daarvan vind ik de redenatie raar, en daar wijs ik dan ook op. Ik als onwetend bezoeker weet niet dat dat een extraatje is ofzo. Ik zie gewoon in mijn profielen een voorkeursinstelling, en zie dat als ik die selecteer dat het door mij geplaatste screenshot het resultaat is.
*proest*
Nee, jij ergert je ergens aan, weet niet hoe het zit en gaat daar vervolgens verwaand over lopen zeuren, terwijl het een extratje is.
Verwaand? Waar dan?
ver·waand (bn.)
1 ingebeeld, hoogmoedig, te veel met zichzelf ingenomen => aanmatigend, arrogant, hautain, hooghartig, hovaardig, kwasterig, kwastig, met het hoofd in de nek, opgeblazen, op hoge toon, pedant, trots, uit de hoogte, verwaten, waanwijs, zelfgenoegzaam, zelfingenomen, zelfvoldaan
Kun je aangeven waar er in mijn post ook maar iets van bovenstaande staat? Waaruit zou moeten blijken dat ik uit de hoogte ben, zelfingenomen, of wat dan ook? Ik zeg helemaal NIETS over mezelf.
Ergeren? Waar dan? Kun je me aangeven waar ik zeg dat ik me er aan erger? Het viel me op, en dat post ik. Ik heb het woord ergeren niet in de mond gehad, noch heb ik gezegd dat ik dit belachelijk vind. Ik vind het vreemd.
Ik heb geen hekel aan je, ik ken je niet eens. Het toontje dat je in deze draad laat horen, daar heb ik een hekel aan.
Er is imo geen toontje, nog de suggestie van een toontje. Als je de post gewoon hardop voorleest, is het een hele normale vraag. Deze is inderdaad uit onwetendheid geboren (waarvoor ik de redenen hierboven al aangeef), maar desalniettemin imo heel redelijk opgesteld.
"Ik begrijp dat de heren van react (terecht) trots zijn op hun werk, maar dit lijkt mij redelijk overdone?" Het druipt gewoon van je hele startpost af, en ook van deze reactie.
Ik geef aan dat ik de react software enorm waardeer (terecht trots), maar dat ik dit raar vind. Daar zit geen toontje aan, dat is gewoon een reëele opmerking.
[
Voor 29% gewijzigd door
Verwijderd op 21-05-2004 21:38
]