Kan geen word bestanden meer mailen?!

Pagina: 1
Acties:

• martin.h
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12-03 23:09

martin.h

Met een HAMER past ALLES!

Topicstarter
Ik heb een zeer vreemd probleem! Sinds kort kan ik via mijn mail server geen word bestenden meer mailen. Er treed dan een time out op als ik het probeer. Alle andere bijlages kan ik wel versturen, ik heb net een schone instal van windows gedaan en de mail client is outlouk express.

Kan iemand mij zeggen hoe dit komt en wat ik er aan kan doen? Ik vindt het namelijk erg vreemd!

The Souffle will raise or it will not. And there is no damn thing you can do about it!

• G33rt
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2022
En wat geeft de server als antwoord terug?

• martin.h

martin.h

Topicstarter
Er is een time-out opgetreden tijdens de communicatie met de server. Onderwerp 'notulen en agenda', Account: 'mail.home.nl', Server: 'mail.home.nl', Protocol: SMTP, Poort: 25, Beveiligd(SSL): Nee, Foutnummer: 0x800CCC19

en soms ook wel deze:

Er is een onbekende fout opgetreden. Account: 'mail.home.nl', Server: 'mail.home.nl', Protocol: SMTP, Reactie van server: '421 smtp1.home.nl: Too many concurrent SMTP connections from this IP address; please try again later.', Poort: 25, Beveiligd(SSL): Nee, Serverfout: 421, Foutnummer: 0x800CCC67

[ Voor 47% gewijzigd door martin.h op 21-05-2004 20:54 ]

The Souffle will raise or it will not. And there is no damn thing you can do about it!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Too many concurrent SMTP connections from this IP address
Klinkt als iets heel anders :D

Schakel je virusscanner (welke?) even uit. En mail eens vanuit een ander prog dan OE, dan weet je meer :)

^^ even aangenomen dat @home niets heeft veranderd aan de mailserver, maar ik neem aan dat je al hun nieuws/statusmeldingen hebt doorgelezen en dat niet het geval is.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• martin.h

martin.h

Topicstarter
Virusscanner staat er niet op, ik heb ook al met thunderbird proberen te mailen, zelfde verhaal en volgens @home moet alles werken!

Verwijderd

Begin even met het installeren van een viruscanner. Het lijkt mij namelijk (mogelijk) dat je last hebt van een virus wat email verstuurd. Dat baseer ik op dit stukje uit je post:
Er is een onbekende fout opgetreden. Account: 'mail.home.nl', Server: 'mail.home.nl', Protocol: SMTP, Reactie van server: '421 smtp1.home.nl: Too many concurrent SMTP connections from this IP address; please try again later.', Poort: 25, Beveiligd(SSL): Nee, Serverfout: 421, Foutnummer: 0x800CCC67
Je hebt blijkbaar al een aantal verbindingen open staan naar de mailserver.

Los daarvan: hoe groot is het attachment wat je wilt versturen? Zodra je boven de 1 Mb komt bij @home, wordt het vaak al lastig, en krijg je time-outs. (wat je dus ook krijgt).

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 21-05-2004 23:26 ]

• martin.h

martin.h

Topicstarter
Virus scanner geeft niks aan, maar dat dacht ik ook al aangezien ik een schone instal van windows had gedaan. Verder maakt het niet uit hoe groot het bestand is, maar wat voor een extentie het heeft!

Pagina: 1