Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Highlighter voor JS

Pagina: 1
Acties:
  • 22 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik zie dat er voor JS code snippets nog geen highlighter is. Is het mogelijk dat ik er eentje maak? Zouden jullie dat op prijs stellen?

/ Edit

Slim eerst posten en dan de faq lezen :+

Om het toch in LA te laten mogen horen: Wat een retecool forum joh :+

/ Ontopic

Zou iemand hem willen kicken naar FeatureRequests? Of hoort mijn eerste vraag hier toch thuis?

[ Voor 49% gewijzigd door Verwijderd op 21-05-2004 20:42 ]

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17:51

Jaymz

Keep on moving !

LA -> BUG :)

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

eigenlijk vind ik geen highlighting wel prettig, zo ziet het er bij mij in notepad immers ook uit :+

volgens mij kan je makkelijk de php/c/java highligter ook voor JS gebruiken, qua syntax lijkt het er immers heel veel op.

Intentionally left blank

• glashio
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13:37

glashio

C64 > AMIGA > PC

crisp schreef op 22 mei 2004 @ 00:18:
eigenlijk vind ik geen highlighting wel prettig, zo ziet het er bij mij in notepad immers ook uit :+
Eens, zodra je netjes "inspringt" (indent) en je houd structuur in je script dan is de opbouw/werking al duidelijk van je script :)

Alternatief : Copy vanaf GoT en Paste in deze Pagina

> Google Certified Searcher
> Make users so committed to Google that it would be painful to leave
> C64 Gospel
> [SjoQ] = SjoQing

• coubertin119
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 24-11 11:42
Ik heb chem in #devschuur ooit eens wat horen zeggen over een nieuwe highlighterpack met +/- 50 talen. Let wel, dit is al enkele maanden geleden enzo, dus ik weet niet wat er van geworden is. Schop chem anders even :).

Skat! Skat! Skat!

• Osiris
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Kheb ooit aangeboden een highlighter proberen te maken voor Delphi, maarja, kzou niet weten hoe dat in mekaar zit, dus dan zou ik eerst die info moeten weten :)

Verwijderd

Topicstarter
glashio schreef op 22 mei 2004 @ 08:50:
[...]
Eens, zodra je netjes "inspringt" (indent) en je houd structuur in je script dan is de opbouw/werking al duidelijk van je script :)

Alternatief : Copy vanaf GoT en Paste in deze Pagina
Okey, als niemand er behoefte aan heeft ga ik mijn armen ook niet uit de mouwen steken. Dan ga ik maar mijn examens leren :+

De code knippen en plakken naar een aparte pagina is natuurlijk niet optimaal. Dan kan ik het het zo goed naar EditPlus kopieren. Het gaat mij er om dat ik meteen op de GoT pagina syntaxhighlighting heb. Maar goed, geen vraag naar, dus zal het er ook wel niet komen...

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

ooit maybe...

Intentionally left blank

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.