Who the fuck is General Failure? And why is he reading my harddisk?
Ik denk niemand, bij Linux is het juist de bedoeling om dingen zelf te doen.wie wil mij helpen mij door de 'install' te begeleiden.
Er is geen linux variant, je kan het doen met wine of met winex (www.transgaming.com).en gaat dit alleen maar met wine of is er ook een linux variant ergens te downloaden ?
Jep, WineX ondersteund Steam zelfs out-of-the-box. Alhoewel er met de laatste update wel wat probleempjes zijn. Je moet er overigens wel voor betalen (of goed zoeken).JvH schreef op 21 mei 2004 @ 20:29:
Er is geen linux variant, je kan het doen met wine of met winex (www.transgaming.com).
Ik heb zelf geprobeerd het met Wine aan de praat te krijgen een tijd geleden (gewoon de CD-versie, geen Steam ofzo dus), en ik kwam wel door de installatie heen, maar niet verder dan het intro-menuutje van HL/CS
met wineX gaat het prima. de installatie van winex is ook zeer eenvoudig vergeleken met wine. na installatie van winex is het eigenlijk een fluitje van eern cent om CS te installeren. suc6 en veel speel plezier 
ps. zorg wel dat je goede drivers van je videokaart zijn geinstalleerd. dat kan nog voor wat problemen zorgen. de standaard X86Free drivers zijn niet 3D. daarvoor moet je die van nvidia ofzo downloaden.
ps. zorg wel dat je goede drivers van je videokaart zijn geinstalleerd. dat kan nog voor wat problemen zorgen. de standaard X86Free drivers zijn niet 3D. daarvoor moet je die van nvidia ofzo downloaden.
“An elephant is a mouse with an operating system”
Ook met wine is het goed te doen, met CS1.5 tenminste. Gewoon Half-Life installeren (wine setup.exe), dan updaten (wine hl1110.exe), dan CS installeren (wine csv15ful.exe), klaar
.
Steam is me nog niet gelukt, ik heb het (redelijk bekende) probleem dat hij Steam gaat updaten en bij 27% crashet.
Steam is me nog niet gelukt, ik heb het (redelijk bekende) probleem dat hij Steam gaat updaten en bij 27% crashet.
Het spijt me zeer, maar er is op internet voldoende te vinden over het installeren van CS/HL op een linux machine. Dus ik denk dat je eerst maar eens moet gaan zoeken, en dan met specifieke problemen terug komen....
Lees voordat je een nieuw topic opent ook even de NOS policy - updated 01/04/03 en de FAQ Non-Windows Operating Systems - update: 08/04/2004 door.
Lees voordat je een nieuw topic opent ook even de NOS policy - updated 01/04/03 en de FAQ Non-Windows Operating Systems - update: 08/04/2004 door.
Woonachtig Down Under. Ik negeer je insults niet, maar tegen de tijd dat ik ze lees zijn ze meestal niet relevant meer
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()