Zojuist wilde ik een iso mounten. De computer startte opeens opnieuw op en Windows herkent mijn dvd-brander (Plextor px-708a), dvd-speler (volgens mij een Lite-On LTD-165H) en de virtual clone drive niet meer.
Windows zegt:
Alle drivers heb ik op dvd gezet en ik beschik niet over een bruikbare 2e computer
Verder lijkt me niet dat het op die dvd staat, omdat Windows em toch zelf hoort te herkennen 
Ik heb geprobeerd een systeem herstel punt te gebruiken, maar dat hielp niet. Opnieuw opstarten ook niet en ik heb ook al de kabels van de drives er ff uitgehaald en er weer in gezet in de hoop dat het toch losse kabels waren, maar helaas
Iemand een idee wat het kan zijn
Want ik baal nu wel
Windows zegt:
Verder worden ze wel door het bios gevonden en krijg ik alleen een foutmelding van Plextor Professional Tools.Windows heeft het apparaatstuurprogramma voor dit apparaat in het geheugen geladen, maar kan het apparaat zelf niet vinden. (Code 41)
Alle drivers heb ik op dvd gezet en ik beschik niet over een bruikbare 2e computer
Ik heb geprobeerd een systeem herstel punt te gebruiken, maar dat hielp niet. Opnieuw opstarten ook niet en ik heb ook al de kabels van de drives er ff uitgehaald en er weer in gezet in de hoop dat het toch losse kabels waren, maar helaas
Iemand een idee wat het kan zijn