Toon posts:

Pc Samenstellen

Pagina: 1
Acties:
  • 24 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
beste mensen,
Welke winkel (online) kunnen jullie me aanraden om een nieuwe pc samen te stellen. Hij moet zo goedkoop mogelijk zijn (de winkel) alvast bedankt.
Groeten

• plapz0r
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 28-11-2023

plapz0r

Ahh nuts!..

Verwijderd

Topicstarter
Ja idd maar ik wil hem niet zelf in elkaar zetten. En ook niet overal verschillende onderdelen vandaan halen

• JER00N
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Bij zo'n beetje elke winkel kan dat wel. Het probleem is alleen dat bij de ene winkel bijvoorbeeld de harde schijven goedkoop zijn, maar de processors weer heel duur enzo. Je zult dus een middenweg moeten vinden :)

• nvidia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 19-09-2024
bwa der zijn verschillende online shops in nederland die dit doen, ik ken er nu niet onmiddelijk zo uit mn hoofd, maar kijk es op Google.nl op assamblage PC en je zal wel iets vinden!!

Partners: AV-Solutio | Mutrox | B&W | Trinnov

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
In de Shop Survey kan je veel ervaringen vinden van shops die bij jou in de buurt zitten, vervolgens kan je de webshop nakijken voor complete systemen. Erg veel webshops verkopen naast losse componenten ook complete systemen of hebben de mogelijkheid voor jou een systeem te assembleren.

Welk systeem nou goed is, of juist niet, kan je zelf uitzoeken door wat reviews te lezen. Gewoon wat rondzoeken met Google of op de frontpage naar het product en je vindt al snel wat relevante informatie en/of reviews. :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.