5700 ultra voltmodden

Pagina: 1
Acties:

• powerflux
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 08-02 21:12

powerflux

Edit zich kapot@375fsb

Topicstarter
ik heb rondgezocht maar kan niks vinden, ook niet over de gewone 5700.
ik weet niet of de 5600 een vergelijkbaar pcb heeft (denk zelf van niet, de 5700 verbruikt heel wat meer) en doordat ik niks heb gevonden, weet ik ook niet zeker of het mogelijk is.

ik weet nog niet zeker of ik het ga doen, als het mogelijk is, maar weet iemand een how-to?

if computergames really affect us, we would be running around in dark rooms and eating magic pills.

Verwijderd

Wel je kan normaal ook via de BIOS de Voltage opdrijven.
Wordt nu reeds gedaan met de FX5900 XT...

Dat kan je merken op mijn site : http://www.mvktech.net
Als je wil kan ik jouw BIOS ook eens nakijken of he mogelijk is maar dan moet je hem wel effe op mijn site uploaden.

• powerflux

powerflux

Edit zich kapot@375fsb

Topicstarter
het is mogelijk in de bios, maar ik wist niet dat dat ook effect had op je mem enzo.
bedankt, dit scheelt heel wat ellende en voorzichtigheid met solderen :)

ps. mobo is van DFI, de Laparty KT400a

of bedoel je de bios van de vga kaart?
t is de xfx geforce fx5700 ultra, als je wil kan ik em je wel geven.

-----hij is geupload naar je site.

[ Voor 41% gewijzigd door powerflux op 22-05-2004 12:29 ]

if computergames really affect us, we would be running around in dark rooms and eating magic pills.

• powerflux

powerflux

Edit zich kapot@375fsb

Topicstarter
heel klein schopje - anders lijkt het net alsof ik niet heb ge-edit. (blijft natuurlijk hetzelfde aantal posts)

Verwijderd

dag phyro,
mooie site: heb er al eens eerder een biosje vandaan geplukt.
Ik heb ook een 5900xt die ik ook graag wil vmodden zonder solderen, maar nergens op jouw site vind ik waar ik dan die bios moet downloaden.. Als je mij hiermee wilt helpen: dolgraag!! :P

groetjes.

PS: mijn plank is van club-3d

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 22-05-2004 19:05 ]

Verwijderd

dank je voor de zeer vlotte antwoord. Er is genoeg te vinden over het hanteren van de soldeerbout, maar niet met een bios om een vmod te bereiken. Als jij wel zoiets vindt hoor ik dat graag. 8)7

• tafkaw
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 10-02 13:17
Anders Micr0mega ff contacten, hij heeft nu zelf een voltmod voor de fx5700 ultra uitgevonden! _/-\o_ mookw [AT] hotmail [DOT] com

Verwijderd

De vmod van deze kaart kan je afleiden uit de Vmod van de 5800. Maar toevallig weet ik dat er al een vmod guide is voor de 5700U... Ik zal hem even zoeken..

Edit:

http://www.ocforums.com/s...ad.php?s=&threadid=289593

800MHz op de core is redelijk ziek btw..

OC draadje:
http://www.xtremesystems....did=34241&highlight=5700U

[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 23-05-2004 20:17 ]

• powerflux

powerflux

Edit zich kapot@375fsb

Topicstarter
geweldig! hardstikke bedankt. ik ga er over een paar weken mee aan de gang (dan vakantie) en dan zal ik ook resultaten posten.

• Garrett
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22:51

Garrett

Watercooler

Ik wil weleens weten waar je precies die voltages kan 'instellen' in zo'n VGA bios (voor zowel ATi als nVidia)
Als dat echt werkt kan dat idd een hoop gekloot met solderen schelen, niet iedereen is zo bedreven in de soldeerkunst namelijk ;)

I love watercooling

• powerflux

powerflux

Edit zich kapot@375fsb

Topicstarter
Garrett schreef op 24 mei 2004 @ 14:27:
Ik wil weleens weten waar je precies die voltages kan 'instellen' in zo'n VGA bios (voor zowel ATi als nVidia)
Als dat echt werkt kan dat idd een hoop gekloot met solderen schelen, niet iedereen is zo bedreven in de soldeerkunst namelijk ;)
met x-bios editor (voor nvidia) kan het niet. verder ken ik geen bios editors, maar ik wacht op een antwoord of het met mijn bios kan.

Pagina: 1