Toon posts:

[XP]Geen rechten...

Pagina: 1
Acties:
  • 31 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Op het werk zijn we zopas overgeschakeld van Win98 naar WinXP. Maar nu kan ik op mijn (nieuwe bedrijfs) laptop geen DivX films meer afspelen omdat ik de rechten niet heb om de DivX codecs te installeren. Ik kan gewoon totaal niets meer installeren.

Bestaat er geen manier om deze beveiliging te omzeilen? Liefst zonder schade aan het systeem toe te brengen.

En alstublieft geen gezeik van systeembeheerders over de bedoelingen van deze beveiligingen en dat ze hierdoor zoveel extra werk hebben omdat we alles omzeep helpen.

Ik wil gewoon 's avonds een DivX filmpje bekijken als ik thuis ben. Waarom is mijn laptop anders een extra legaal voordeel volgens de fiscus als ik hem alleen maar voor mijn werk mag gebruiken?

Thx

• Buzz_Lightyear
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21:18

Buzz_Lightyear

To infinity and beyond!

:O
En alstublieft geen gezeik van systeembeheerders over de bedoelingen van deze beveiligingen en dat ze hierdoor zoveel extra werk hebben omdat we alles omzeep helpen.

Ik wil gewoon 's avonds een DivX filmpje bekijken als ik thuis ben. Waarom is mijn laptop anders een extra legaal voordeel volgens de fiscus als ik hem alleen maar voor mijn werk mag gebruiken?
Sorry, maar als je al weet wat onze reactie is, waarom vraag je het dan nog?

Alleen een admin kan codecs installeren aangezien het een wijziging van het register is :D
Bestaat er geen manier om deze beveiliging te omzeilen? Liefst zonder schade aan het systeem toe te brengen.
En in de FAQ van GoT staat dat we hier al helemaal niet aan meewerken

Prettige avond

[ Voor 120% gewijzigd door Buzz_Lightyear op 21-05-2004 17:48 ]

An Explanation of l33t Speak

• TheBorg
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 23-04 16:45

TheBorg

Resistance is futile.

Gewoon even vragen bij automatisering of ze die codecs even er op zetten voor je.
Andere mogelijkheden zijn denk ik buiten de GoT policy...

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-04 17:48

Remy

I usually get 100% accuracy

Het algemeen beleid. Iedereen wordt geacht zich hieraan te houden #security
Beveiligingen omzeilen en andere vormen van (internet)misbruik.

Wachtwoorden / Firewalls en dergelijke zijn er niet voor de lol maar om PC's, netwerken en dergelijke enige vorm van bescherming tegen ongewenst/onbedoeld gebruik te geven. Het is derhalve op het forum niet de bedoeling om mensen hierbij de helpende hand te bieden, vragen hierover te stellen of whatever. We willen dat gewoon niet op het forum hebben.
Hier helpen we gewoon niet in mee, punt uit.

LinkedIn
Instagram

Dit topic is gesloten.