Toon posts:

Nieuwe speakers. Hulp gevraagd!

Pagina: 1
Acties:
  • 46 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo!

Ik heb een Technics SA-AX540 receiver en wil hier mooie speakers bij. Ik ben gaan kijken en luisteren bij onderandere HoBo HiFi, en nog wat zaakjes. Nou is er bij mij in de stad een zaak die Jamo had staan. Nou weet ik dat jullie niet erg positief zijn over Jamo. Ik ook niet, toen hij een aantal vloerstaanders liet horen. Toen liet hij een paar 5.1 sets horen. Ik was erg onder de indruk. Hij had de A 210PDD en de A 305PDD staan. Ik vond het een erg mooi geluid.

Ik luister voornamelijk naar muziek. Af en toe eens een film, of DVD met een concert e.d. Nou sta ik voor een moeilijke keuze. Een 5.1 set van zo'n 600 euro, of twee speakers voor 600 euro.

Wat moet ik volgens jullie kiezen? De Jamo's, een ander merk? Ik heb niet veel geld, dus 1000enden euro's uitgeven zit er helaas niet in. hoe graag ik het ook zou willen :)

Alvast bedankt voor jullie reacties!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18:57

JvS

Ik heb hem zelf ook

Je moet kopen wat jij het mooist vindt klinken. Je moet zelf kiezen of je 5,1 of stereo neemt. Je kan ook nu stereo kopen en er later 5.1 van maken, maar wij kunnen niet gokken wat jij mooi vindt of niet. Daarom heeft dit topic ook niet zoveel zin. Koop gewoon wat jij mooi vindt klinken.

Als je echt graag merken wil horen, kan je hier eens lezen:
Hulp gevraagd mbt speaker zoektocht

of in dit topic kijken:
Post hier foto's en specs van je home-cinema! deel 8

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Dit topic is gesloten.