Toon posts:

Razer Viper

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hoi,

ik heb vanmiddag mn razer viper binnengehad die ik bij steelpad.nl heb gekocht

meteen aangesloten en alles leek te werken, goede vorm, klikt heerlijk etc
de on-the-fly sens veranderen werkt mooi.

totdat ik het eerste spelletje opstartte, in mijn geval CS. Voor de CS kenners, ik heb normaal een sens van 1.5 via mn PS2 port, het nadeel dat je daardoor op korte afstand in het nadeel bent, hef ik op door de grote afstanden met "enorme" snelheid te nemen. Mijn ouwe optische microsoft muisje ( gewoon standaard dingetje ) kon t moeiteloos aan, hoe snel ik em ook heen weer sjouw, de cursor CQ crosshair doet precies wat ik doe.

Nu de viper, ik heb alles geprobeerd ( er zit een config progje bij ) , maar als ik ook maar een beetje beweeg ( voor mijn doen de muis erg langzaam bwegen dus ) , begint alles te haperen, of schiet t beeld opeens naar boven dus -_- . De muis kan het gewoon niet bijhouden, Nu heb ik de "mastersense" (zoals t prog van razer zegt ) op 1.0 gezet, CS 1.0 , en de sens van de viper zelf op 10.0 ( max ).
En dan lukt t redelijk, dan kan ik bijna normaal een 180 grade draai maken, soms.... :/

Maar is dit normaal? zijn er softwarematige patches voor ofzo? heeft iemand anders er ook last van?
want ik vind t maar abnormaal hoor, ze zeggen dat t gamers muis is, een gamers muis moet op zn minst zn speler bij kunnen houden :/

nouja bedankt alvast :)

• tisloafp
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 11-05 10:31
Plotselinge bewegingen of haperingen worden vaak veroorzaakt door een slechte ondergrond. Je nieuwe muis is daar misschien gevoeliger voor.
Kijk dus of hij het met andere ondergronden ook doet.

• Bartjuh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Bartjuh

Hej

Verwijderd schreef op 21 mei 2004 @ 17:11:
hoi,

...blabla...

nouja bedankt alvast :)
Ik heb een razor boomslang, en ik had last van hetzelfde probleem.

De oplossing, een ruwere ondergrond. Dus een iets stoffige muismat zeg maar.
Eerder had ik zo zo'n glad ding en daar gaat het balletje "slippen" zeg maar, en dan krijg je van die rare haperingen.

Nou ben ik er tevreden mee :Y)

[ Voor 62% gewijzigd door Bartjuh op 22-05-2004 14:59 ]

• Corn
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-04 14:21

Corn

Raar jongetje

Ik kan de Ratpadz GS mat aanraden, maar dit is misschien niet een optie voor CS'ers, hij is redelijk klein (en cs'ers rijden het liefst dagelijks 10 km met hun muis heen en weer ;) )