ik heb nu een p3 en ik wil een DURON kopen maar kan ik dan nog steeds mijn geliefde DVD-tjes afspelen ??
Uiteraard! p3-450/500 is al zat om dvdtje af te spelen. Durons zijn toch al sneller als dat dus is er geen probleem!
Verwijderd
nee de msi pro 2 is het beste onder de 400.
misschien kan je ook nog wel een abit kt7 vinden bij de pricewatch
misschien kan je ook nog wel een abit kt7 vinden bij de pricewatch
Nee, met een Duron kan je geen DVD afspelen. Wel als er in je comp een DVD speler zit 
Vraag niet goed gelezen jongen ??
Verwijderd
met de msi pro 2 kan je uitstekend oc-enOp woensdag 20 december 2000 20:18 schreef Da_Hulst het volgende:
Maar kun je met die MSI ook goed oc-en ??
Verwijderd
en het grappige van de MSI k7tpro2 is dat hij geen beebcodes meer geeft als er iets niet goed is maar dat hij gewoon praat8-)
echt wel grappig:)
echt wel grappig:)
Verwijderd
nou, die van mij BEEPT nog gewoon hoor!
maar hij praat ook, alleen praten=1, verstaan=2:)(en ja, hij staat op ENGLISH)
maar hij praat ook, alleen praten=1, verstaan=2:)(en ja, hij staat op ENGLISH)
heb jij je vraag wel goed gelezen jochie ?Op woensdag 20 december 2000 20:22 schreef Da_Hulst het volgende:
Nee, met een Duron kan je geen DVD afspelen. Wel als er in je comp een DVD speler zit
je kunt idd met alleen een duron geen dvd's afkijken
Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d
Verwijderd
Mmmwwwwwaaaahhhhhh 
Wat dachten de heren van een videokaartje? Zou ook wel makkelijk wezen als het deze het ook aan kan. Ik denk dat een 256Kb S3 baggerkaartje niet echt mooie videootjes gaat geven..........
Wat dachten de heren van een videokaartje? Zou ook wel makkelijk wezen als het deze het ook aan kan. Ik denk dat een 256Kb S3 baggerkaartje niet echt mooie videootjes gaat geven..........
Hallo ben je wel bij de tijd? Duron is 1,5x sneller als een Pentium 3 man!
nou nou is 1,5 maal niet een beetje erug overdreven
39
Tja, als we ook kijken naar het logo van Mastermind, dan kunnen we er van uitgaan dat dat wel wat overdreven is ja... Volgens mij is de Duron even snel als de PIII
AMD PoloMarco 23500 gigakilometer - 96" Quadcrystal scherm - Detonator 28010.25 afgerond op 2 decimalen - PlakBand @ 768 TB - 512 GB ZIGB - UltraFlex 100 GPU @ 5.5 ghz / 10 ghz - Isootjes @ 1 GB/sec
Verwijderd
HAHA! LOLROFLMAOPIMP!
En dan te bedenken dat deze gast aan de TI studeert, shit eh rare types die IT'ers, weten geen flikker van computers:?
En dan te bedenken dat deze gast aan de TI studeert, shit eh rare types die IT'ers, weten geen flikker van computers:?
Verwijderd
Heb jij de vraag wel goed gelezen jochie?Op woensdag 20 december 2000 23:08 schreef heuveltje het volgende:
[..]
heb jij je vraag wel goed gelezen jochie ?
je kunt idd met alleen een duron geen dvd's afkijken
Gewoon een duron in je rechterhand houden, en dan een DVD schijfje pakken en afkijken! ik kan het zelfs zonder duron en zonder dvd speler!
Pagina: 1