Toon posts:

Ervaringen met blackberry 7230 voor Particulier

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben op zoek naar de voor mij ideale oplossing voor bellen en elektronische agenda in 1 apparaatje. Ik denk inmiddels aan de Blackberry 7230. Dit lijkt mij een goede optie. Geen camera/video/games enzo die ik toch niet gebruik. Goeie standby tijd, een handig formaatje en een toetsenbordje waarmee ik snel mijn afspraken kan intikken en hij is niet duur (GRATIS!) incl. een abonnement! Ik vind het aardig dat het apparaat emails kan ontvangen, maar dit heeft voor mij geen prioriteit en is mij geen 20 Euro per maand waard. In winkels krijg ik tegenstrijdige verhalen te horen over of het überhaupt voor particulieren mogelijk is een Blackberry aan te schaffen. De 1 zegt dat zo'n 20 Euro per maand email-abonnement (RIM activering) verplicht is naast een Bel-abonnemenet en de ander (bijv. Dixons) verkoopt het apparaat zonder. Wie heeft ervaring? Of wie heeft argumenten om dit apparaatje uit mijn hoofd te praten!?

Verwijderd

De Blackberry Internet Solution (Particulier) is gewoon al verkrijgbaar.

Er moet wel een BB abbonnement bij (ong. 20 euro pmnd).

Voor de rest vind ik hem perfect werken, mail word perfect doorgestuurd alleen met ongeveer 10 minuten vertraging.