Mijn startmenu is kapot, dat is rete vervelend maar niet fataal. De rest werkt nl nog wel, alle troep op mijn bureaublad draait nog wel. Iets preciezer: de helft van het startmenu doet het ook nog, maar alleen "programma's" doet het niet meer. Documenten uitklappen doet het dus nog wel, netzoals alle andere knoppen.
Als ik mijn cursor boven programma's hou, dan gebeurt er +/- 5 sec. niets, en daarna krijg ik de mededeling dat er een fout is opgetreden in Explorer.exe, en of ik een foutenrapport wil versturen.
Ik heb windows update al een paar keer uitgevoerd. Ik heb al SFC gedraait, en ik heb explorer.exe al vervangen vanaf een andere computer met dezelfde versie (XP home SP1).
Heeft iemand dit probleem ook ooit eens gehad?
Kan ik dit oplossen zonder windows opnieuw te installeren? (er staat hier nog al wat onvervangbare zooi op)
Als ik mijn cursor boven programma's hou, dan gebeurt er +/- 5 sec. niets, en daarna krijg ik de mededeling dat er een fout is opgetreden in Explorer.exe, en of ik een foutenrapport wil versturen.
Ik heb windows update al een paar keer uitgevoerd. Ik heb al SFC gedraait, en ik heb explorer.exe al vervangen vanaf een andere computer met dezelfde versie (XP home SP1).
Heeft iemand dit probleem ook ooit eens gehad?
Kan ik dit oplossen zonder windows opnieuw te installeren? (er staat hier nog al wat onvervangbare zooi op)
lezen, denken, zoeken naar argumenten, schrijven, teruglezen, posten