Hij is best leuk alleen ik vind die wapens zo klote, al dat energie gedoe. Nee ik vind een shotgun of een rocket launcher toch vetter
Die-hard Brexiteer
*Gaap*
Ben bang dat de meeste mensen um inmiddels hebben uitgespeelt hier..
Wat tevens je vraag beantwoord namelijk:
Hij's best cool alleen een beetje kort/simpel.
Ben bang dat de meeste mensen um inmiddels hebben uitgespeelt hier..
Wat tevens je vraag beantwoord namelijk:
Hij's best cool alleen een beetje kort/simpel.
DUH! Wat denk jij nou dat ze met een rocket launcher gaan rondslepen! Het is startrek man. Ik vind die Photon Torpedo Launcher zo fantastisch! Echt zo'n pfjiew geluid als in de films! Grandioos was dat!
Ik zit nu aan de cafeine baai dhe weej
Ik zit nu aan de cafeine baai dhe weej
Verwijderd
tis idd te simpel
en die energy wapens zijn wel ok, alleen irri dat je maar 2 soorten ammo hebt voor al die pistolen
is er 1 op, dan is bijna alles op
wat ik ook zwaar irritant vind is dat je health en ammo via USE uit en console moet trekken
vooral bij die eindbaas erg vervelend
kost teveel tijd en je bent te kwetsbaar
en die energy wapens zijn wel ok, alleen irri dat je maar 2 soorten ammo hebt voor al die pistolen
is er 1 op, dan is bijna alles op
wat ik ook zwaar irritant vind is dat je health en ammo via USE uit en console moet trekken
vooral bij die eindbaas erg vervelend
kost teveel tijd en je bent te kwetsbaar
Verwijderd
Heeft ie ook Multiplayer optie? 
Hij maakt gebruik van de Q3 engine he.. hij zal vast wel beter zijn dan Quake 3, want die vond ik kl*te.
Hij maakt gebruik van de Q3 engine he.. hij zal vast wel beter zijn dan Quake 3, want die vond ik kl*te.
Beter dan Quake 3??Op zaterdag 23 december 2000 15:10 schreef JK_at_Work het volgende:
Heeft ie ook Multiplayer optie?
NAH!!!
Die-hard Brexiteer
Beter dan Quake 3??Op zaterdag 23 december 2000 18:58 schreef BeyondHorizon het volgende:
[..]
Beter dan Quake 3??
NAH!!!
JAH!!!
Verwijderd
Multi play vindt ik een beetje zuigen bij star trek aangezien je van die energie wapens waar door je weinig of geen splash damage heb. Ook zijn daar de wapens niet uit gebalanseerd genoeg voor.
maar verder wel grappig om te spelen
maar verder wel grappig om te spelen
EF is wel grappig, maar Unreal Tournament blijft toch het vetst!
Q3 is ook wel grappig, maar te donker en beperkt.
Q3 is ook wel grappig, maar te donker en beperkt.
Eens kijken of ik die Star Trek Voyager nog bij de Intertoys of Free Record Shop zie liggen voor 2 tientjes binnenkort 
Codename Eagle lag bij de Intertoys nog voor 13 piek.. wou ik 'm kopen.. was ie weg !
Naja ff andere Intertoys opzoeken dan maar he.
Codename Eagle lag bij de Intertoys nog voor 13 piek.. wou ik 'm kopen.. was ie weg !
Naja ff andere Intertoys opzoeken dan maar he.
Jij hebt het zeker nog nooit in MP gespeeld?Multi play vindt ik een beetje zuigen bij star trek aangezien je van die energie wapens waar door je weinig of geen splash damage heb. Ook zijn daar de wapens niet uit gebalanseerd genoeg voor.
Er zijn zelfs meerdere wapens met splash damage.
- Scavenger Weapon 2ND Firemode
- Grenade Launcher 1ST en 2ND Firemode
- Photon Burst 1ST en 2ND Firemode
Gr33tZ
Pagina: 1