[BF1942] Ineens Foutmelding bij opstarten

Pagina: 1
Acties:

• Jabba
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09-10-2025
Ik krijg sinds vandaag ineens de volgende foutmelding als ik bf1942 opstart:

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/31862/full.jpg

Een paar dagen geleden heb ik nog vrolijk zitten spelen. ik snap er echt niets van

Heb het volgende al geprobeerd:
Bf1942 opnieuw installen
Vga drivers opnieuw installen zowel oude als nieuwe catalyst versies.
Directx opnieuw installen

Ik kwam erachter dat na de verse installatie van bf1942 Zonder patch 1.6 het spel gewoon opstarte en dan na installatie van de patch het weer misging. maar het heeft altijd gewerkt met de patch?

Ik hoop dat iemand hier een idee heeft

• hayate666
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 12-01 10:49

hayate666

zwaardfetisjist

Er schijnen vreemd veel meer mensen te zijn die ineens dat soort vreemde problemen krijgen met de 1.6 patch. Het kan daarom zijn dat het niet an jou ligt ;)

As it turned out, the stone was mightier than both the sword and the pen

• Jabba
tijd voor patch 1.7 dus :(

• Jabba
Mja volgens mij is opnieuw installeren echt de enige optie maar dat vertik ik gewoon

• Snappie88
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 13:59

Snappie88

Mr. Hollywood

Denk niet dat DICE nog een nieuwe patch gaat maken, die hebben al moeite met BF:Vietnam patchen :@

Surfin' paradise!

Verwijderd

zoiets heb ik ook een tijdje geleden gehad herinner ik mij vaagjes...

volgens mij was mijn oplossing de setting files verwijderen als in videodefault e.d. maak eventueel wel een backup he ;) BF moet het automatisch opnieuw aanmaken als alles verwijderd is dacht ik.

Maar je hebt Battlefield al eens opnieuw geinstalleerd en ik weet dan niet of hij dan ook je settings mee verwijderd (blijft tenslotte een crappy installshield installer die meestal troep laat staan).

Lees dus ook net dat het pas gebeurd na 1.6 patch dan zou ik sowieso ff probren die settings te verwijderen en opnieuw aan te laten maken door bf, aangezien het 1 en ander veranderd is sinds 1.6 en mogelijk de installer niet goed zijn werk heeft gedaan.

Mogelijk is dit een oplossing.

Anders, memtest ff doen, ff tijdelijk default settings van BIOS laden en dan proberen.
Kan ook zijn dat je een 1 of ander vaag progsel in de achtergrond hebt draaien of een prog dat je al afgesloten hebt maar dat ie geheugen niet heeft vrijgemaakt (iets in deze buurt).

Ook al een spyware progsel gedraait?

• Jabba
Settings file verwijderen heeft niet geholpen, ik had het al gedaan tijdens de uninstall.

heb al het denkbare geloof ik al gedaan, mits er iemand nog een idee heeft?

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21:00
Register etc. opschonen van oude bestanden.

• Jabba
Ook al gedaan
Pagina: 1