Toon posts:

Banneren.nl, addertje onder het gras?

Pagina: 1
Acties:
  • 136 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Zijn er hier mensen die Adframe gebruiken?
(tegenwoordig banneren.nl)
Wat zijn de ervaringen hiermee?
Is het niet op de één of andere manier een nadeel? Tell me please. Ik wil er gebruik van maken dat ik zo lang achter internet zit.

Verwijderd

Ik gebruik adframe al vanaf het begin

Alleen wat jammer is dat er de laatste tijd wel erug weinig banners zijn =(

Het enigsiet nadeel is dat je een banner in je beeld hebt staan maar zelf heb ik er geen last van let er gewoon niet op =)

Maar voor de rest bevalt het me wel toch eXtra zak centje =) zo overde 100 piek per maand =)

Edit: um.. lijkt me niet dat deze topic in deze fora thuis hoort?

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 20 december 2000 20:06 schreef Webby het volgende:
Ik gebruik adframe al vanaf het begin

Alleen wat jammer is dat er de laatste tijd wel erug weinig banners zijn =(

Het enigsiet nadeel is dat je een banner in je beeld hebt staan maar zelf heb ik er geen last van let er gewoon niet op =)

Maar voor de rest bevalt het me wel toch eXtra zak centje =) zo overde 100 piek per maand =)
Ik vind het wel cool dat ze zoiets providen.
Als je dan toch al achter internet zit....
Maar de betalingen gaan dus wel goed?

Verwijderd

Topicstarter
kan je trouwens ook nog de banners een beetje naar je interesse wijzigen ergens in je profiel?
Ik zie nergens iets van "jouw interesses"

Verwijderd

Yup, nooit problemen mee gehad als je steeds boven de 50 piek hebt gespaart dan storten ze het geld op je bank. en als je dan niet genoeg hebt wordt het dan naar de volgende maand verschoven =)

Verwijderd

Op woensdag 20 december 2000 20:08 schreef hicham het volgende:
kan je trouwens ook nog de banners een beetje naar je interesse wijzigen ergens in je profiel?
Ik zie nergens iets van "jouw interesses"
Nee, wat HUN kunnen is wel dat bv. een advertentie naar alleen het postcode 73**xx wordt gestuurd zeg maar of op leeftijd enz..

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 20 december 2000 20:10 schreef Webby het volgende:

[..]
Nee, wat HUN kunnen is wel dat bv. een advertentie naar alleen het postcode 73**xx wordt gestuurd zeg maar of op leeftijd enz..
das kut, want die "passie" banner (van een sexblad ofzo)....als me vader toevallig langskomt |:(

Verwijderd

Op woensdag 20 december 2000 20:12 schreef hicham het volgende:

[..]
das kut, want die "passie" banner (van een sexblad ofzo)....als me vader toevallig langskomt |:(
Hehehe.. So What? ik heb ook dat spul van de passie en zow en me ouders lopen ook gewoon langs. toch nikz mis mee?

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 20 december 2000 20:13 schreef Webby het volgende:

[..]
Hehehe.. So What? ik heb ook dat spul van de passie en zow en me ouders lopen ook gewoon langs. toch nikz mis mee?
Ach, misschien overdreef ik een beetje. :)
Maar toch....

Verwijderd

Dit hoort hier niet thuis ....|

SLOTJE ..

Verwijderd

Op woensdag 20 december 2000 20:17 schreef crazy_gijs het volgende:

SLOTJE ..
Wat nou SLOTJE?!?!

Een Adje kan hem toch eff ergenz anderz heen moven? of niet somz?

Verwijderd

Topicstarter
Waar hoort ie dan?
(sorry, ik let niet op andere forums, dit is het enige forum waar ik kom)

Verwijderd

Op woensdag 20 december 2000 20:17 schreef hicham het volgende:

[..]
Ach, misschien overdreef ik een beetje. :)
Maar toch....
Hehehe =)

Soms zit ik ook wel op XXX site'z te kijken "Komen spontaan naar voren als je W4R3Z site'z bekijkt en zow >=)" en dat zien die ouwe lui van mij ook So What?

Me ouders zitten er geen eens mee als ik op een XXX site zit te kijken? deden hun toch vroeger ook wel? nu nog ook =)...

anyway : zeg gewoon tegen je Pa en Ma dat je geld verdient door reclame te kijken op je PC

• Xtuv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22:10
Op woensdag 20 december 2000 20:22 schreef Webby het volgende:

[..]
Me ouders zitten er geen eens mee als ik op een XXX site zit te kijken? deden hun toch vroeger ook wel? nu nog ook =)...
Hoe oud ben jij dan als je ouders vroeger al internet hadden en XXX sitez bekeken? :? :D

Verwijderd

Daar is iets erug handigs voor

PROFIEL! =)

Anyway : ben nu 14 =)

• admiral866
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18-08 22:24

admiral866

The King Personality Disorder

kwamen er aleen maar xxx banners voorbij.
dat levert tenminste wat op.

Verwijderd

Niet alleen maar XXX banners ( meestal wel bij mij dan tenminste ) je hebt soorten kleuren geel, oranje, rood, paarse etc. voor elke kleur krijg je zoveel cent geel 2, oranje 3 etc.

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 20 december 2000 20:41 schreef Webby het volgende:
Niet alleen maar XXX banners ( meestal wel bij mij dan tenminste ) je hebt soorten kleuren geel, oranje, rood, paarse etc. voor elke kleur krijg je zoveel cent geel 2, oranje 3 etc.
En dan hopen je natuurlijk op een zo donker mogelijke kleur :)

Verwijderd

Topicstarter
Ow nee, op de groen :)

Verwijderd

Op woensdag 20 december 2000 20:17 schreef crazy_gijs het volgende:

SLOTJE ..
Wat goed van je Gijs! Ik ben trots op je!

• McVirusS
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17-08 10:53

Hej, ik heb een mafkees gevonden die voor mijn onlinetijd wil betalen, maar dan moet ik ook anderen overhalen om mee te doen.

De laatste tijd is er een enorme rage aan de gang in de vorm van bedrijven die je willen betalen in ruil voor info over je surfgedrag en wat persoonlijke gegevens.
We vinden het prima als je er vragen over hebt, we vinden het niet prima als je de referral neerzet zodat je daar geld mee kan verdienen.
Ook het opnemen van de referral als "homepage" in je Profile is niet welkom. Niemand misgunt je wat geld; dit forum is er alleen niet de plek voor.
Er is een forum waar het wel wordt toegestaan om werfakties op te zetten: Het Bannerstaren-Forum.
(gequote uit de faq).

Jullie doen dus niet echt iets tegen de regels, maar persoonlijk vind ik deze thread beter passen in Internet & Telefonie.

• McVirusS
  • Laatst online: 17-08 10:53
w0w......Tom is wel een goede luisteraar zeg :P.

Verwijderd

Vroeger ging het hier alleen maar over adframe achtige programma's.

Dus hoezo slotje?

Verwijderd

Meeen, de e maand had ik 110 piek. Nu ben ik al 7 (!!) maanden bezig om 50 piek bij elkaar te krijgen. Elke keer maar 1 reclame of zo .. 3 minuten lang, en dan is het weer voorbij. En ze betalen ook niet uit wat zeggen .. 100 banners van 3 cent is ineens 40 cent.

• Toiletman
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19-08 17:38
Dat was mij inderdaad ook al opgevallen, maar die prijzen zijn nou verandert, nu is het 100 views van 2-3 cent :) maar ja moet nog 4 gulden dan heb ik m'n giro weer binnen, dan ga ik eens op zoek naar een ander bedrijf denk ik....
alladvantage moet ik nog 40 piek voor een cheque... maar die klootzakken betalen echt verrekte weinig.....
spedia werkt tenminste nog wel altijd goed, maar ja, dat is alleen maar tijdens het surfen.

Only dead fish go with the flow

• Glottis
  • Laatst online: 25-11-2024
Ik hoop niet dat ze cookies ook checken...
Anders moet je toch wat minder vaak naar The Hun gaan ;)
Pagina: 1