HALF-LIFE 2
[table][tr][td bgcolor=#C3D8FB]Als laatste punt voor deze site wou ik nog enkele sites/links opsommen die wel eens handig kunnen zijn of gewoon interessant zijn.
Sites:
• HL2.nl - Zoals ze zelf beweren inderdaad de eerste Nederlandse Half-Life 2 site. Er zijn veel nieuwtjes te vinden, er is een leuk forum en ook veel mooie wallpapers te vinden, kortom een leuke site om te bezoeken.
• Halflife-2.nl - De beheerders van het vroegere halflife2.nl gaan hier nu mee verder, meer nieuwsgericht, met forum.
• PlanetHalfLife.com - Een Engelse site met zeer veel informatie, van deze site heb ik redelijk wat plaatjes gehaald voor deze startpost. Ze worden soms alleen erg geflamed
Movies:
• Barricade [123 MB]
• Bug Bait [166 MB]
• Docks [48 MB]
• Traptown [184 MB]
• Tunnels [97 MB]
• Kleiner's Lab [82 MB]
• G-Man Presentation [69 MB]
• Alyx Tech Video [54 MB]
• Wall Tech Video [55 MB]
• Direct X 9.0 Effects Video [115 MB]
Dit leek me voor het moment wel genoeg informatie. Kijk echter niet vreemd op als je binnenkort nog meer informatie en links vindt.
Reageren op de startpost mag, maar vermeldt er dan in iedergeval iets ontopics bij, alleen op de startpost reageren heeft geen nut.
made by December
pics/thumbs and modifications by Xrenity
[/][/]
[deel 1]
Oplettende mensen hebben natuurlijk allang die vraagteken gezien die er tussen de drie 'overige vrienden' staat. Dat komt omdat er nog meer goede personages in Half-Life 2 zullen komen, maar daar nog niet veel over bekend is of daar gewoon nog geen plaatjes van zijn. Eén personage die je tegen kan komen die hierboven niet genoemd is is Father Gregory. De andere, ookal is het geen personage, maar een dier is een hond. En niet zomaar een hond, maar een "large robotic sidekick built by Alyx, known only as 'Dog'".
|
[table][tr][td bgcolor=#C3D8FB]Als laatste punt voor deze site wou ik nog enkele sites/links opsommen die wel eens handig kunnen zijn of gewoon interessant zijn.
Sites:
• HL2.nl - Zoals ze zelf beweren inderdaad de eerste Nederlandse Half-Life 2 site. Er zijn veel nieuwtjes te vinden, er is een leuk forum en ook veel mooie wallpapers te vinden, kortom een leuke site om te bezoeken.
• Halflife-2.nl - De beheerders van het vroegere halflife2.nl gaan hier nu mee verder, meer nieuwsgericht, met forum.
• PlanetHalfLife.com - Een Engelse site met zeer veel informatie, van deze site heb ik redelijk wat plaatjes gehaald voor deze startpost. Ze worden soms alleen erg geflamed
Movies:
• Barricade [123 MB]
• Bug Bait [166 MB]
• Docks [48 MB]
• Traptown [184 MB]
• Tunnels [97 MB]
• Kleiner's Lab [82 MB]
• G-Man Presentation [69 MB]
• Alyx Tech Video [54 MB]
• Wall Tech Video [55 MB]
• Direct X 9.0 Effects Video [115 MB]
Dit leek me voor het moment wel genoeg informatie. Kijk echter niet vreemd op als je binnenkort nog meer informatie en links vindt.
Reageren op de startpost mag, maar vermeldt er dan in iedergeval iets ontopics bij, alleen op de startpost reageren heeft geen nut.
made by December
pics/thumbs and modifications by Xrenity
[/][/]
[deel 1]
[ Voor 4% gewijzigd door Xrenity op 21-05-2004 16:01 ]