Toon posts:

Rare tekens na omzetten PDF naar Word

Pagina: 1
Acties:
  • 2.145 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb het volgende probleem:
Ik heb van iemand een PDF bestand via e-mail toegestuurd gekregen. Aangezien ik hier een aantal gegevens van nodig heb, wou ik via het klembord tekst kopieren naar Word. Maar zodra ik dit in Word plak krijg ik niks anders dan rare chinese teken, terwijl ik dit niet bij andere PDF-bestanden heb. Hetzelfde gebeurt als ik hiervoor een PDF to Word converter voor gebruik en dit dus niet via het klembord doe!

Heeft iemand hier een oplossing voor??

Alvast bedankt

• sdomburg
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09-2024

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Kan het zijn dat de PDF beveiligd is tegen kopieren? Heb je wel de goede versie van de Reader? Wat gebeurt er als je de tekst in Notepad plakt?

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• Jelmer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 06-01 15:06
Dan zijn de fonts als contour opgeslagen in de PDF. Je kunt ze wel selecteren en kopieeren, maar geen enkel programma wat er mee overweg kan. Het enige wat je kunt proberen is OCR..

Verwijderd

Topicstarter
Spider.007 schreef op 21 mei 2004 @ 15:10:
Kan het zijn dat de PDF beveiligd is tegen kopieren? Heb je wel de goede versie van de Reader? Wat gebeurt er als je de tekst in Notepad plakt?
Dit allemaal heb ik al geprobeert maar niks lukt :?
Jelmer schreef op 21 mei 2004 @ 15:11:
Dan zijn de fonts als contour opgeslagen in de PDF. Je kunt ze wel selecteren en kopieeren, maar geen enkel programma wat er mee overweg kan. Het enige wat je kunt proberen is OCR..
Dus waarschijnlijk geen enkele mogelijkheid om dit in normale taal om te zetten??? ;(

Ik hoop op een oplossing...

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Dat zegt hij net :o

OCR dus --> moet heel goed gaan met een PDFje. Of overtypen of gewoon de makers vragen :P

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1